^_^

Wednesday, February 9, 2011

Posting area PASIR GUDANG!!!

hai korang!!
hari ni aku tak tau la nak cakap aku happy ke,takut ke,debor ke ape ke yang penting sewaktu dengannya la sebab aku dah tau sekolah hari ni!
pagi tadik,bangun tido pas mandi-mandi sume aku bukak laptop konon nak check la kan.
bukak laman web KPM,check..
takde yang ade result posting untuk negeri jek.


then mak aku call, aku suruh mak aku call JPN johor.
then sementara tggu mak aku call,aku dapat call dari kawan aku,TEHA..
die bagitau sekolah aku..
die kate aku dapat sekolah..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SK Taman Permas jaya 3, Pasir Gudang, Johor.


yeeehuuu.
dengan dupdapdupdap aku pon terus search google.
nak tengok gambar skolah tu?
meh tengok sini meh!!;p






credit to google


aku tengok sekolah ni cantik,bersih gilo!
mase ayah aku callkan sekolah ni n cakap ngan GB die,
ayah aku kate die peramah gile..
die cakap cikgu ade 29 orang.
student 300++..


sekolah tak besa sgt.
lega jugak aku sebab kalo sekolah besa sush kot nak handle.
then,GB cakap lagi yang aku akan daftar ngan sorang lagik cikgu laki.
tu aku tak kisah la kan.kalo pompuan lagi aku suke.huhu
lagipon ramai gak kawan-kawan maktab aku dapat area sane.
terima kasih YA ALLAH.. 


emm.so,sekarang cume debor nak tggu 7hb.
aku harap semua cikgu-cikgu n student baik-baik.
aku semangat neh!!hehe.
aku harap aku dapat keje baik-baik.


tata! 

5 comments:

  1. tahniah nat...bestnye ko!!!
    dah dapat tahu skolah..terus lapor dri kat sekolah ke?

    ReplyDelete
  2. jauh x ngan rumah ko nat? duk ngan sape nntI?

    ReplyDelete
  3. nik-tak la..kene gi PPD pasir gudg dlu..amik surat n taklimat,,pastu baru gi skolah..hehe

    ReplyDelete
  4. izni-jauh gak la..dalam 3 jam..maybe duk ngan cikgu skolah tu jugak kot..hehe.gi skolah jalan kaki je..dekat..

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails