^_^

Tuesday, February 15, 2011

rumah orang baru pindah le katekan..hehe

hai korang-korang sekalian.hehe.busy beb!tak nyempat-nyempat nak hupdate blog yang dah bau kentot nih. ni baru free sket.aku baru pindah umah.tak jauh ar dari sekolah kirenye boleh la jalan kaki kan musim-musim diet nih. tapi takleh la aku rase sebab aku nampak cam hanjeng banyak berkeliaran jek.hehe.so naik kete jek la.bukan jauh sangat.kire save gak la kan.


ni ha aku nak tunjuk umah aku ni ha. umah aku dah cantek!!wallawe!caya ah.cam tak caya jek dah duk umah sewa sendiri time-time keje ni ha. cakap pasal keje. nanti aku cite pengalaman aku baru-baru ngaja ni ek.best but ade la cabaran kan.keje mane yang senang kat dunia ni.tukang sapu pon susah tau kejenye.ko hengat sapu tu tak penat?hadoi!


ha.ni ah umah aku yang cantek tu.....cantek kan????????????weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 tak nyempat nak ngemas weh sebab pasni nak gi umah kawan aku.
so alamatnye memang bertempiaran la kat situ *jangan tiru ayat cikgu ye hik hik*


 dapur yang dah dibersihkan cume nak tacap lagik mane yang patut.


ni ruang tamu.nampak tak sofa mewah ala diraja tu?haha *tipu kaw-kaw hehe*


ok la.aku nak out dulu sebab nak gi umah kawan wat keje ni.orientasi la katekan.ko hengat budak sekolah jek ade orentasi bagai?cikgu pon ade tau.hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.


tata!

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails