^_^

Monday, February 28, 2011

kesian dowh!

hari-hari yang busy buatkan aku takde mase nak update belog yang berhabok ni.
actually bukan busy sangat pon cume bile balik sekolah tu,rase penat ni buatkan aku rase nak tdo jek.ngantuk,letih.lesu.macam-macam ada.


tapi semua tu aku tak kisah sebab student-student aku buatkan aku release tension.
macam-macam gaya ade.
ade budak yang tembam2 yang comelll pakai seluar singkat.
ade gak budak yang tembam-tembam pakai spek macam ulat buku.
ade gak yang kecik bile cakap suare macam kartun.
ade yang boyak.ade yang comel gilo.
budak-budak tu memang buat aku rase seronoknye jadik cikgu diorang.


aku suke duduk permas ni. 
walaupon bandar,tapi takde la busy sangat macam KL.
*sorry abgku!*
aku suke keadaan macam ni.
n aku rase macam nak ajak laki aku duduk sini pas kawin nanti.
seriously i fell in love with permas jaya!


yesterday my mom my dad ngan my sis datang.
saje la nak melawat anak die yang manje ni kat sini.
hehe.then kitorang gi bandar penawar tempat angah aku.
bawak die gi makan,shopping kat jason*baru bukak kot*


takmau cakap banyak-banyak la.
jom tengok gambar-gambar kat bawah ni..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 haruslah gambar aku dulu yang interprem.hehe


 servis aircond yang dah tak brape nak sejuk.hehe


 aku dengan adikku yang comel.comel ke?hehe
mase ni ngah bosan menunggu kete yang tengah dibasuh.
lambat tapi keje tiptop!cayalah abg car wash!


 korang tengok la laki mak aku tu.
romantik tak?hehe
ketip kuku bini die tau!
nanti aku kawen,laki aku kene buat camni tau
pastu kene buat pedicure manicure spa siap kat aku!hehe


 mak ngan ayah tersayang!
lep lep so mac!


 adik beradik gedik.haha


 same tak muke aku ngan mak aku?takkan?FINE!hehe


 ni bapak aku.bapakku tersayang!


 adik aku iaitu angah ngokngek.
hehe.sayangmu!


aku lagikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.


keh.ni jek la kot malam ni.
nanti aku update lagik k!


p/s malam ni tarikh tutup giveaway keychain aku.nanti aku bgtau sape yang menang k.tapi hadiah aku pos lambat sket tau.tggu cuti sekolah baru aku leh pos sebab keychain tu ade kat labis jek.hehe.take care!daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 comment:

  1. oohhh... saya pun makin jatuh cinta dgn kuching... tapi tempat jatuh lagi dikenang.. huhu.. Menghitung hari nak balik shah alam...

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails