^_^

Monday, January 3, 2011

*You're mybestfriend, myteacher, mysoul, mykawangaduh and MINE!

woo!tengok tajuk la beb.
rase macam nak berjiwang berjimba lak malam neh.
hehe.tibe tibe mode rase nak fallinlebiu.
rase rindu lak kat cik shayang.
wawawa..
(sile muntah biru sebelom terus membace)
rase rindu kat kenangan kenangan dlu.
yela,maksud aku mase awal awal kenal die.
pemalu nak gilo.
aku neh yang over tak malu.
ceh konon la taknak bercinta.
tup tup kua matrik, tangkap leleh lak ngan mamat sorg neh.
hehe.

u're mabestfren ever la!
pape pon yang aku nak cite, aku rase paling selesa cite ngan die.
even problem aku dari yang sekecik kecik kuman,
sampai la sebeso beso ikan paus pakai helmet.
sumenye akan diceritakan dengan penuh marah oleh aku n didengar ngan penuh tragis oleh die. deym. last last aku ngan die gaduh sebab aku suke burok sangka. haha
thanks my dearie!

awak sifu saye.hehe
wah.disitu kenangan menjelma lagik.
mase kat matrik kan,kitorang wat study grup.
disebabkan die paling pndai,so die la cikgu.
aku ingat lagik sampai sekarang.
die ajo pasal axis-horizontal and vertical.
physics kalo aku tak silap.
mase tu takde pape perasaan okeh.
cume dalam ati kate.
'comel gak budak neh'
cet!

mysoul.mysoul.mysoul.
yang peliknye,kdg2 rase macam instinct kuat jek.
banyak kali rase nak msg die,tapik tibe2 dapat msg dr die.
kdg3 same2 anta msg.
kdg2 rase macam die dekat.
tp kalo rase die jauh tu,always okeh.
dan bende2 camtu salu buat kitorang gaduh.
susah wat PJJ neh.
seb baik dapat PJJ yg hati kental rajin layan kerenah aku.
hehe.

mykawangaduhgaduh.
salu gaduh.
boleh kate seminggu mesti ade gaduh+kecik ati+bende2 sewaktu dengannya.
aku la yg selalu timbulkan sume tu.
biase le pompuan kan.heh
n seb baik gaduh tak lame sbb last2 mesti die ngalah dulu.hehe.

MINE! 


he's mine.
insyaAllah..>_<

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails