^_^

Sunday, January 30, 2011

ujan tak berenti camane la nak balik labis ni..

hai korang..watpe ujan-ujan neh?hehe..aku skang kat kampongku terchenta..tengah menunggu nenek aku masak lemak labu ngan sambal ayam..purrrrrrr..sedap siot ujan ujan camni makan panas panas camtu..rase tekak cam tak sabo sabo nak makan.tu je la keje ko ek nat..makan makan dan makan lagik..(tengahari punye cite neh baru edit balik neh.)




aku skang ngah berbaring senang lenang plus nak membote jap lagik.mane taknye ujan memang tak berenti-renti nih pon baru nak reda jap. ingatkan hari nih nak balik labis tapik memang gile sebab 3 jalan nak masuk Labis takleh lalu. GILO SEKEJAP! huhu.nak balik umah..uwaaaaaaaa.




well,ape nak cakap.aku bukan boleh berentikan ujan kan sebab aku pon bukan tuhan.so ape yang aku boleh buat adalah doa n tunggu jela hujan reda..heeeeeeeeeeeeee..takut gak umah banjir nih.takpe la.berserah n ape yang penting aku nak tido n mimpikan pakwe aku yang da kawen ngan orang lain.cet perasan nak mampusss.hehehe.nak tengok sape?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ni la die.hahaha.perasan bagai!


papepon yang penting aku suke die.tak kesah la kau dah kawen ke ape kan.yang penting kau berlakon memang superb!!!


tata!

2 comments:

  1. samalah kite sis suka lah tgk lakonan adi putra...he's hot and talented!wah patutlah kite terkejut baca ngape lewat sgt masak untuk makan mlm.rupa2nya br edit he3....

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails