^_^

Tuesday, January 11, 2011

Tips camane korang nak isi mase korang yang terlebih lebih tuh.

assalamualaikum korang korang yang cantik cantik plus ganteng ganteng.heeee


pernah tak sesekali korang rase teringin sangat nak makan nasik ngan telur mate lembu ke kebau ke badak tah aku pon tak pasti pastu bubuh sikit kicap jalen or kicap kipas udang?wateva la kicap yg korang suke.penah tak?penah tak?mesti penah kan?yela. hari hari korang makan ayam masak lemak cili api (peberet aku),ikan siakap kapkunkap tiga rasa la,ketam masak kari berapi la, spagetti bolognese ala arabian la kan.nak sebut memang tak abis la. sile angguk ape aku cakap cepat!hehe


kadang kadang rase boring makan bende bende macam yang aku sebut kat atas tu kan?balik balik makan ayam.balik balik makan ikan.balik balik makan daging.lame lame terbalik.hehe.btw,sedap ape makan nasik ditemani telur yg lazat ngan kicap.hohoi!lagik lagik time hujan.trase nikmat yang membuai jiwa tuh.fuh!ayat tak hengat.


hari ni kan.aku makan sardin..hee.jarang amat makan sardin nih.bile dapat tu,pergh!nikmat smpai ke uli hati. gaviscon yela.mane taknye.nak nak ibu aku masak campur ngan kentang ngan tomato bagai pastuh ngan ikan masin.fuhhh..terangkat telinge aku sebab pedas!hehe.feveret tu.bukan sardin marina tau.sardin cap ayam.hehe. tibe tibe teringat teka teki pasal sardin. 


hohoi.pas makan ape lagik rase ngantuk campur baur dengan rase berasap telinge sebab makan berselera bebenau tanpe pikir panas n pedas.hehe. nih yang terbaring nih.bile pikir pikir balik pasal sardin tadik.ohoi.alangkah sedapnye sekirenye ibu aku masak jemput jemput pulak.makan bersama sardin marina cap ayam.hehe


p/s-ape la yang siti nurhaliza tengah buat hari ni ek?hari ni kan besday die.happy besday kak siti.hoho.macam die bace..choyyy!


tata!

4 comments:

  1. nanti gemok padan muke..makan je keje...hihi

    ReplyDelete
  2. hehe..gemok takpe..asal hati senang...hehhehe

    ReplyDelete
  3. xley bla tuhh tnye ctnurhalipan mkn ape, hahahh!
    nice en3 btw :)

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails