^_^

Tuesday, January 25, 2011

Tetibe rase nak makan kek petang neh.well ape nak buat,duit takde.isk isk

korang oh korang. tetibe an aku rase an aku an nak makan kek la weh. tetibe rase nak melangkahkan diri *tak kesah la diri ke kaki ke* gi secret recipe!!heip dont u ever cakap kat tempat aku takde secret recipe tau.hehe.*sentap ngan ehem-ehem sebab selalu kutuk segamat tu kampong*. grrrr.*bertukar jadik hulk*


segamat baru bukak 1 branch tau.dekat-dekat ngan Nagoya Textile.aku ade gi hari tu skali bawak adik ngan mak aku.kitorang tak makan situ pon.bungkos la..tu pon sebab teringin nak makan choc indulgence feveret aku.hehe.takde la besa sgt tempat tu macam kat SOGO nun but tempat die comfort la. 


so,sementara aku takde keje ni dan nak elak aku tido petang bawak ke malam bute,baik aku update banyak-banyak.hehe.korang suke kek ape ek?


macam aku kan.aku suke gile.......................

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
1) Chocolate Indulgence



2) Tiramisu



3) White Choc Macadamia



4) Raspberry Cheese



5) Blueberry Cheese


6) Chocolate Fudge 


SUMBER GAMBAR DARI GOOGLE


aku memang tak penah order yang lain selain dari yang kat atas tuh. sebabnye yang lain macam tak kene je ngan selera aku.maklumlah tekak kampung kan.tapi kan,aku memang tak penah suke ngan cheese but after rase kawan aku punye white choc kan,trus suke..hehe.so,camane ngan korang?mesti ade yang korang paling suke kan?

tata!

6 comments:

  1. aku layan je.,
    nat..cian ko.. klu dekat aku bawak dah.jom2!! mkn kek!!hehe

    ReplyDelete
  2. WAAA ma fav Chocolate Indulgence!!!!
    beliuq tgk~ ;p

    ReplyDelete
  3. loy-hehe..ti belanje aku tau poloy!!;p

    ReplyDelete
  4. Nat, ape ni mkn kek?
    Haritu janji nak diet kan...
    Tkde maknanya... Hancuss diet kiter, 2 bulan cuti, sabar jelah..

    ReplyDelete
  5. warghh nak jugak.
    memang mood ngah menggila ng sr nih.
    tp elaun tak masuk ag. huhuk.
    tahan jek laa. tngk gamb0 p0m jadi laa.

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails