^_^

Monday, January 3, 2011

Segment "Mari Terjah Blog Saya"

yuhu..lame tak join segmen..heh. saje la nak join segmen by incik Izamir Ridzwan neh.


Follower mase aku buat entry nih adelah 231 org.
purata UV sehari memang sgt sket..=( 30 kot..
jumlah post entry-dalam 3-8 posts..depends pada kerajinan..tp selalu memang rajin.hehe

aku nak blogger terjah belog aku adelah sebab aku nak kenal ngan lagik ramai orang-orang yg ade minat yang same dengan aku iaitu blogging!hehe.senang nak tukar2 pendapat n tanye pape kalo ade problem. n aku jugak suke bace cerita2 orang lain n itu lebih mematangkan aku sebagai salah sorang bloggers yg nak berjaya.(woh.gaye cakap cam diplomat.)

thnks BRO IZAMIR RIDZWAN..>_<

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails