^_^

Wednesday, January 26, 2011

Pilihanraya kecil DUN Tenang,Labis

hai korang sume.
mesti korang penah dengar LABIS kan?
hehe.ha ni anak LABIS kat sini.
hehe.


Labis sekarang busy gilo.
banyak gile kete n aku rase aku cam ade kat KL skang.
cet!haha.


kawan aku suh amik gambo nak tgok ke'busy'an Labis.
so,ni jek gambar yang aku sempat amek.
korang tengok la.


 nampak macam lengang.tapi sbnarnye tak.


 time ni memang aku lame gile tunggu nak masuk simpang.kete bertali arus sungai.hehe.


 ha.nampak tak nampak tak?bendera hijau dan biru merata-rata.


ha. ni jarak dekat.lagi banyak sebenarnye.kat sini macam hari-hari ade ceramah je.haishh.terbantut tau aku nak gi mane-mane even nak gi kedai beli ikan masin.


ni jek gambar yang aku ade.
nanti aku upload lagik okeh.


kalo korang tanye aku sokong biru ke hijau.
aku akan jawab:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
UNDI ADALAH RAHSIA!


hehe.
aku muda lagilah!
tak boleh cakap pasal politik-politik ni.


hehe.tapi pape pon aku tak ngundi.
sebab aku bukan DUN TENANG.


tepuk dada tanya selera.


tata!

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails