^_^

Saturday, January 22, 2011

membebel dan teruskan membebel.toce!

hai korang-korang.lame kite tak potpet kan?rase rindu sangat ngan belog tapik apekan daya..hehe.nak wek camano dah ado bendo yang tak dapat nak elak.hihi.sepanjang aku tak ber'potpet' ni aku takde pon buat ape kat umah nih.duduk makan tido makan tido dah penat tido aku bangun kesat kesat taik mata cuci muka pastu tido balik. pemalas punye anak dara kan?camane la orang nak datang pinang aku kan.cet!aku ni dah kire tua tau.someone tolong pinangkan aku untuk ehem ehem aku plis.hehe


sepanjang aku tak online nih,aku memang tak tau pape la pasal  posting nih sebab  memang takde sape nak bgtau den kan.hehe.so tadi aku message/sms kat kawan aku izni. die bagitau maybe posting 7hb. kalo cemtu la kan,bestnye la kan.7hb bulan 3 dah boleh dapat duit sendiri. ceh.berangan jek aku padahal budak budak ni kate gaji maybe akan dpat 2 or 3 bulan lepas keje.wuuu.memang berpeluh la ketiak + ubun ubun aku tunggu gaji tuh.tapi takpe la sebab sekali dapat 3 bulan riban riban.masyuk.


mase bukak mukabuku tadik,bace la wall post member aku die cakap malam tadik ade kua kat berita ntv7 yang kitorang akan posting INSYAALLAH lepas raya cina. alhamdulillah la kalo betul..amin..aku harap semuanya betul.then, tadik member aku budak TESL bagitau yang JPN a.k.a Jabatan Pelajaran Negeri dah call die.uwaaaa.aku takut siottt..sebab aku takut aku tak dapat johor.bile pikir pikir balik kan mule la air mate air hidung sume nak meleleh sebab takut dapat jauh dari family.aku kan anak mak so mesti duduk bawah ketiak mak den.hehe


aku ade azam tau dan azam ni aku akan pakai n tunaikan lepas aku posting sebab aku rase aku macam dah beso kan.cewah cewah gaya makin matang.kihkihkih. aku rase aku nak lagik matangkan diri n belajo banyak lagi bende dan pengalaman pengalaman baru.aku nak kutip banyak bende n aku nak belajo lagi banyak skill skill hidup.dan kalau boleh la kan..kalau boleh aku memang nak jimat cermat sebab aku harap aku dapat kawen dalam mase 3 tahun dari sekarang cewah cewah ayat tak hengat.(sile amik note ye wahai cek ehem ehem saya) hehe.


nak tau tak nape aku gatal sangat nak kawen?sebabnye kan..aku rase cam lagik best jek nanti bile cite dalam blog,aku dah tak sebut cek ehem ehem lagik atau cek pakwe atau cek bf comel saya. mestilah aku nak sebut cek suami tercintaku.wa.lomantik maaaaa.hehe.n aku bebas letak gambo aku ngan cek suami sebab aku dah kawen kan.so takde hal.orang pon tak menyampah bagai kan.hehe.macam ciknadiabayu.wah..memang jeles kat die.bestnyeeee.


apebende la cite pasal kawen kawen nih.dah kemaruk ke hape?hehe.memang saya kem ARUK!haha.takde la..biase la kan umo umo cam aku nih memang dah patut pikir pasal kawen,nak anak brape orang,name anak ape.cet podah.baru 24 je pon.bukan mude sangat pon..hehehhehe.


emmm.k lah,rase macam ape je membebel sorang sorang tengah malam buta ni. aku nak tido la..mate tak ngantuk tapi memang gatal nak tido sebab memang keje aku sepanjang mengganggur nih.kehkehkeh.got to go.


tata!

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails