^_^

Monday, January 24, 2011

Majalah ape paling korang suke bace ek?

hai korang.selamat tengahari.aku baru lepas mencekek atau dalam bahasa sopannye, MENTEKEDARAH.hehe. so dengan perut yang membuak buak dengan segala macam bende ni macam nak terburai pon ade,aku tetap gagahkan diri. sebabnye nak share ngan korang magazine paling aku suke beli dan baca.hehe.


aku sebenarnye suke bace magazine yang banyak isi n berbaloi baloi*iklan celcom jap*. bukan ape.yela.kite bukan takat nak bace sekali seumur hidup. time time bosan pon boleh gi korek korek tempat simpan magazine yang dah bersawang n pungut balik bawak masuk bilik. bile bace balik tu kan aku dapat rasekan feeling *eh aku macam baru beli la majalah ni* ha tak gitu?


ok.aku start dengan majalah mase zaman aku muda remaje eh. ofkos la majalah REMAJA.aku memang tak pnah miss kot beli REMAJA ni sebab memang feveret tau.hehe.tapi bile carik balik barulah aku tau yang majalah majalah tu semua dah LOSAP!yela mane taknye aku kan bru je 3 tahun lepas pindah.so HARUSLAH majalah tu semua dicampak ke dalam pakcik tong sampah.isk isk.


 ni je yang tinggal sebab sekarang dah tak beli.kalo beli pon,adik aku.


majalah yang aku gilakan dari first jatuh cinta is RAPI. ni memang cinta mati la kot.sebab majalh ni memang BERBALOI BALOI BALOI BALOI BALOI!fuh.tapi memang tak rugi beli sebab banyak sangat info info best pasal kesihatan n kecantikan.cover die pon cun cun gile.banyak suggest barang barang kesihatan yang bagus utk semua peringkat usia ye.aku dah like fan page RAPI kat fesbuk.korang bile lagik?


yang baru dah lesap. mane pegi nih.aishhhhhhh


next collection adalah majalah WANITA. ni toksah cakap la.menimbun nimbun berjuta juta lemon ibarat setitik peluh petani *teringat RAJA FARAH* sampaikan aku tak amik semua pon.amik sket je.majalah ni mak aku rajin beli aku apelagik tumpang bacelah.jimat. isi majalah ni ala ala macam MIDI sket.almaklumlah majalah untuk WANITA kan?tapi dalam tu banyak info pasal orang yang dah kawen.so bile aku bace tu rase macam *auww blushing mane nak sorok muke* hehe.tapi aku sebat je yang penting ilmunye.


same je cover die but aku LIKE!


next is majalah SOLUSI. ha ni aku suke jugak bace sebab ayah aku memang pelanggan setia kut majalah neh. majalah nih lebih berunsur pada agama n aku rase bagus sangat bile bace.banyak ilmu dapat n sekaligus dapatlah jugak menginsaf n memperbetulkan diri.korang try la satu.sangat berbaloi ngan harga sebab isi die padat n memang superb.majalah ni banyak cam bagi motivasi la senang cite aku cakap.try satu mesti korang puas hati tapi kene bace dengan sepenuh hati n hayatilah sebab that's for us muslims.




okeh.ni la antara majalah/magazine yang aku bace.yang lain lain tu ade gak la macam KELUARGA, ANJUNG SERI, DARA DOT COM, NUR, tapi tak selalu sangat aku bace la. so,ape magazine yang korang selalu bace?english magazine?emm.aku tak banyak sgt bace cume kdg2 ade gak bace READER'S DIGEST ngan GALAXIE(dulu dulu mase zaman sekolah).hehe.


so,jom share ngan aku?mane tau pasni boleh aku beli majalah lain jugak..hehe


tata!

9 comments:

  1. suka baca majalah remaja ..
    =)

    ReplyDelete
  2. 1. reader's digest
    2. pa n ma...
    3. pregnancy planner..
    hahaha..:p wat malu aku je. tp xpe..nk sharekn?ngeh3,:p
    sebabnye aku xbeli majalah..sume majalah tu akak2 aku yang beli. aku layankan aje..haha~

    ReplyDelete
  3. tu majalah Mingguan Wanita la. majalah Wanita lain, lagi tebal, bukan kelur setiap minggu mcm mingguan wanita.

    sungguh girlish dan kewanitaan.

    aku punya majalah fevret dan jadi koleksi?
    Gempak, Utopia, Kreko, Arena Komik, Starz, Hype.

    ReplyDelete
  4. loy-haha..takpe loy..kite 24 dah..memang layak dah bace majalah3 camtu..;p

    ReplyDelete
  5. seimura-oh..haah..tak pearasan plak kan..MINGGUAN WANITA..biase la,manusia kan..hehe

    dulu suke gak bace majalah2 cam gempak sume tu but now dah kurang n tak minat sgt.lagi minat magazine2 yg girlish n bnyak info bguna sblum kawen.hehe

    ReplyDelete
  6. ape lg...cepatla kawen cik natt!! :p

    ReplyDelete
  7. aku papah ko layyann..~~ :p hahahaa

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails