^_^

Sunday, January 2, 2011

*Lasagna.bende yg aku memang tak pnah makan.heh

yehuu.
hai korang.
korang korang..
korang penah makan tak bende alah neh?


credit kepada encik google.

LASAGNA

sebelom neh, aku penah ler dengo bende alah neh.
tapik takde la plak aku penah trase tbe2 nak makan.
aku tau la ropenye camane.
tau la ade cheese,ade daging,ayam pon ade.
tp tak penah la dreaming nak masak bende alah neh.

almaklomlah.
tekak selera kampung kan.
heh.

then tadik,
tbe2 my shayang2 tu cakap die suke makan bende nih.
adik die masak semalam.
bile dgr tu, rase agak tercabar la jugak.

n die pesan suh aku blaja masak bende alah neh.
heh. memang tekak omputeh btol.
hehe.

takpe2,demi u, i sanggup berhujan berpanas blajo masak lasagna.
nnt i dah masak, u tak makan, siap you!

psttt korang.
korang senyap2 tau.
neh kalo die tau aku tules entry pasal lasagna neh,
mampos die gelak 44 hari tak berenti2.
sbb die suke panggil aku kampong.

macam la die bando sangat kan korang?
haha.
pdhal same je macam aku.
wawawa.

ape pon,aku akan blajo masak lasagna.
yeah!

3 comments:

  1. sis, best lah lasagna tu, nk wat pun sng, kuah dier beli je kat supermarket...

    ReplyDelete
  2. hehe..meh bg resepi n brand ape kuah die tuh....plish3!!hehe

    ReplyDelete
  3. sis, nie resepi...http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2011/01/lasagnas-recipe.html

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails