^_^

Tuesday, January 11, 2011

korang memang tau!argggghhhhhhhh!

assalamualaikum korang.


hari neh,tetibe rase rindu kat kawan kawan.teringat balik kenangan kenangan mase belajar dulu dulu tak kisah la mase kat sekolah ke kat matrik ke kat maktab. bestnye mase belaja dulu sebab ramai gile kawan kawan yang same kepala n sporting sporting. aku rindu korang! dulu mase belajar salu cakap 'bile la nak habis belajar.dah berjanggut panjang neh' tapik sekarang nih bile dah habis belajar,tau pulak nak sentimental bagai ingat kat member-member baik. 


dulu dulu mase budak budak banyak sangat kenangan. yela kepala tak matang kan. ade yang lawak,ade yang sedih,menyakitkan hati n macam macam lagik but semua tu sekarang neh jadik kenagan yang sgt valuable!bile teringat balik rase nak gelak guling guling jek. teringat mase sound sound orang,gaduh tarik tarik tudung,merajuk,kecik hati bagai n macam macam la.banyak sangat sampai tak tercakap kat sini.hehe


untuk member member aku sumenye. aku sayang korang gilos!uwaaaa.tetibe rase nak jadik 15 tahun balik.nak balik sekolah. nak balik matrik,maktab.uwaaaa.kangen banget deh!!!haha.tapik pape pon aku cakap,keadaan tetap takkan berubah sebab skang i'm 24 rite now!bukan 18,bukan 20 taun.but sume memories akan aku simpan dalam ati. (skang tengah nangis nangis bawah bantal) jom tengok gambar kawan kawan aku yok!


 neh kengkawan mase aku kat maktab. antara few frens yang agak rapat ngan aku n satu course ngan aku.cantik cantik kan dorang?hehe.takleh kenal tau.sume not available!hehe.


 neh mase kelas aku ade makan makan kat gem beach resort,tganu. malam mase neh n mase neh lagik sebulan jek nak habis study.


 neh pulak mase jalan merewang ngan member member baik aku mase kat skolah dulu.konon bosan la duk umah takde wat ape kan.kua la gi nengok wayang.unstoppable kot rasenye.


 kitorang gi jalan raye umah member kat terengganu.beso tuh umah die n yang penting makan pon sodap sampai jilat ibu jari kaki.yeeekkkk!


 ohoi. ni bukan tiru lady gaga okeh. ni saje jek n takde niat ape pon selain saje nak buat kelainan dalam gambo.tak salah rasenye yang penting niat kan?kan?kan?


 kawan kawan kelas yang lawa lawa baik cantik kemas menarik tertarik da bomb. hehe. actually ade lagik 2 orang tapik tak datang sebab ade hal.hah,kalo korang pandai,teka aku yang mane?hehe


mase sambutan hari raya kat maktab.lawo lawo kan sume.aku jek muke macam tak semangat jek nak amik gambo.apesal tah


kua ramai ramai ngan member skolah menengah gi makan kfc n jalan jalan.mase neh lame sangat tak jumpe.aku takde dalam gambar sebab aku yang amik gambo.huahuahua


ha.ni aku.aku bgambo sorang jek sebab kawan kawan aku dalam gambar di atas amik gambar aku.hehe.takde lah.ni sajek je.yela balas dendam sebab gambar aku takde kat atas tuh


 ngan member baik aku.ayu.kaki gelak n segala macam kaki yang ada.sporting n baik sangat!rindunye kat kau ayu!


 mase buke puase tahun lepas.best sangat.macam macam cerita keluar.walaupun aku skolah ngan dorang neh setahun jek,tapi aku rapat ngan dorang sebab dorang very the vast.baik wokkkkkkkk



sampai ni je la aku membebel. korang pun taknak dengar kalo aku bebel panjang panjang kan.emm.k.aku nak gi basuh toilet(eh macam kat hostel plak) hehe.
tata!

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails