^_^

Tuesday, January 25, 2011

korang kenal tak CIKGU SHIDA ala yang terer miming lagu tuh?

hai korang-korang yang still blogwalking tu.
ha.tadi aku blogwalking jap,tetibe jumpe blog CIKGU SHIDA.


korang kenal tak die?
tak kenal?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


credited to google.com


ape barang tak kenal neh.
ala.yang kite selalu tengok video miming die tu la.
macam2 lagu die buat.


KALAU BERPACARAN ade.
FOR THE REST OF MY LIFE ade.
memang dasyat beb!


aku boleh gelak terkekeh kekeh sehari suntuk kalo tengok video die.
seriyus aku cakap memang die ni jenis selambe ar.
ramai gak kutuk-kutuk die but aku tak okeh.


ramai orang kate *buat malu jadik cikgu*
*name jek cikgu tapi tak reti malu*


well,itu pendapat orang kan?
pendapat aku plak.
-
-
-
aku tak kisah pon die nak wat video camane pon.
yang penting die bahagia dah la.hehe
and 1 more thing is die kreatif n aku happy bile tengok video die.hehe
mau gusi aku tak kering-kering 29 tahun tau.
hehe.ni pendapat aku je tau.aku tak tau korang camane.


lagipun,die kan tak kacau kite.
yang penting die ade hidup die,kite ade hidup kite.
kan kan kan?
tapi kalo aku la,tak sanggup nyah nak buat miming gitu gaye!hehe 


keh ni aku bagi link blog die.




tata!!!

6 comments:

  1. kalo aku pun segan gila buat video2 siap upload kat utube lagi. ngeee.

    tapi xpe la janji beliau bahagia. uhuk.

    ReplyDelete
  2. hehe..tau takpe..gile la aku namenye kalo wat camtu.hehe

    ReplyDelete
  3. pehh...memang layan!!hahahhaa
    1st tyme aku nengok.tQ notty! :p

    ReplyDelete
  4. haha..best siot die..ko carik la video2 die loy.kompem gelak gile.hehe

    ReplyDelete
  5. hehehehe tgk smua video dia kt youtube..hheee

    ReplyDelete
  6. memang org lain cakap ok, cihgu yang tengok la rasa tak okay... kami malu. lg pun budaya kita bukan mcm org putih. dia tu perempuan. dan yang penting islam.

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails