^_^

Thursday, January 27, 2011

korang bile nak sampai umah aku?

ha.ape lagik yang korang nganga-nganga?
hehe.ha bile korang nak sampai rumah aku?
kalo korang lalu la LABIS ni kan.
bagitau aku tau.
kompem aku gi jemput korang bawak jalan-jalan tengok kemeriahan sini.
hehe*bajet macam beso sangat labis neh*


act,one of my besties datang.
wallawe..seriyus.
tekejut beruk mak yeh, macam-macam ade.
tak sangka AMY datang.
die singgah kejap je sebab kebetulan ayah die ade keje kat labis. 
*still dalam mood unbelievable*


die datang around 530 tadik.
boleh aku tak perasa die call sebelum tu.
37 missed call.
gilo tak gilo.
aku kat lua bilik la..


but,after that aku call die balik.
die kate die da sampai PANCHOR.
muar jauh tu ade lebey kurang sejam lebih dari labis tu.
die kate sanggup patah balik *air mate keterharuan di situ*
aku cakap tak payah la sebab dah jauh kan.


then 10 minit pastu die call.
dah sampai labis.
cet podah.tipu aku tak agak-agak.haih.
tapi aku tetap happy gilo hari neh.


nih la AMY.
-
-
-
-
-
-
-
-
-



cantik kan orangnye?
nak kenal?dua kupang! 
hehe.papepon,mood aku tengah baik sekarang.


lalalalallala..


tata!

5 comments:

  1. amy datg? hehe pasni ko kene pegang handpon.. nnti org nk dtg pinang pun x tau..haha

    ReplyDelete
  2. hahahha..tau takpe weh.aku mmg takkan tggal enset dah pasni.kekekek

    ReplyDelete
  3. ehee~~:)) mesti best ek kena lawat mengejot.;D woww!lg tkejot ade 37 missed kol.. apela ko cik notty..cian amy..haha.ko masak ape jamu die?

    ReplyDelete
  4. hahahahha..aku bli kuih je la..tak smpat kot..hehehhe.lgpon die dtg kjap je..tak smpat nak masak.heheheh..mcm tak cye jmpe amy tau loy..hehe

    ReplyDelete
  5. hahahahaha.. ari tue briye nanges kt depan kedai mamat bangla tu! bpelok ciom..kehkehhkeh..ni yang aku nak gelak neh!

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails