^_^

Thursday, January 27, 2011

korang bangun la!hari ni hari penting!

hai korang-korang yang dah mule ngadap laptop pagi-pagi macam aku hari ni.yang lom bangun tu,bangunlah..kesat taik matamu*pang sekali* dan bangkitlah sebelum aku bangkitkan korang!haha.bajet kuasa kau besa sangat ke nat?hehe.


act hari ni kire cam hari penting gak untuk aku sebab ade news kate hari ni akan kua senarai penempatan PISMP which is dalam nama saintifiknye is PROGRAM IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN dari institut pendidikan guru.


sekarang neh aku memang sangat nervous pagi-pagi dah mencongok bukak laman web KPM tapi nampaknya belum ade pape lagik berita yang mengujakan.hehe.*titik-titik kuciwa di situ* bukan ape mane tau kan betol plak ape yang dibagitahu tu.AMIN..


mesti korang kate aku cam *ek eleh lorat je budak sorang ni gere-gere jek sabo la* tapi aku takleh la sebab kitorang memang tengah burn-out pikir pasal posting ni.mau taknye semua perancangan jadik lambatlah.haish camane ngan preparation nak kawen kalo fulus takde ni?achoyyyy!


so,pape pon,pegang satu je la. ade rezeki tak ke mana. lambat ke cepat ke,sabar n tawakal je la.insyaAllah kalo KPM cakap ade,ade la cume tak pasti bile tarikh sebenar.*omaigod mintak-mintak cepat la*


k la.got to go.banyak keje rumah yg aku kene buat almaklumlah bibik tak bertauliah.hehe.pasni takleh jadik bibik dah kalo da posting.doakan aku ye korang-korang yang dah bangun n still selubung tu.hehe.takpe aku faham hujan kot.sejuk n sedap tido.




tata!

1 comment:

  1. Ye ke kita dapat tau posting harini? Takut je nak mengharap lebih2, nnti kuciwa.. Wawawawawa

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails