^_^

Wednesday, January 12, 2011

*Ketagih!

iye..aku ketagih nih.ketagih gile.gile gile punye ketagih.ketagihan gile ketagih.arggghhh!aku ketagih. hoi!bunyik macam nak kene makan kaki!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ala,bukan ketagih ape la.ketagih berblogging jek.hehe.tapik kan memang jelas dan nyata la aku punye ketagih ni.


makan tak kenyang tipu!


mandi tak berape basah suam suam kuku jek tipu lagik!


tido toksah cakap la. krohhh krohh siap bunyik harimau lagik.


camane nak buat untuk ilangkan ketagih aku ni ek? emm.
-
-
-
-
-
-
-
-
fikir ni.*
-
-
-
-
-
-
-
-
okeh.beberape keputusan dibuat.


1) aku akan berhenti dari terus berblogging untuk kurangkan ketagihan.

2) aku akan selalu blogwalking smpai korang jemu ngan aku janganlah plizzz hehe

3) aku akan kurangkan banyakkan entry dalam sehari.


okeh.keputusan aku muktamad!


tata!

5 comments:

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails