^_^

Monday, January 24, 2011

Hari ni mesti dilalui dengan tabah!semangat!hehe

morning everybody in da house(unsur kegedikan plus kmenyampahan dari diri sendiri di situ). hari ni aku bangun awal tau tau tau. jangan mara ha..act,baru lepas ngantau mak aku gi kerja la. *ceh ingat bangun atas hasil usaha sendiri rupenye mak yang kejut cetttttt kaki kang!*


hehe hari ni kan aku ade azam iaitu melalui hari ni dengan tabah.*hoi selama ni tak cukup sabah ke* bukan ape la kan.kadang kadang aku rase hidup aku ni macam tak tenang jek macam ade jek bende yang aku risau sangat sampaikan kadang kadang aku rase aku ni cepat naik angin.




ala.biasela kan.sedangkan itik pon pandai naik angin apetah lagik aku manusia kerdil yang serba kekurangan neh.*nak salahkan itik plak dush* aku bukan type yang pemarah okeh.aku bukan pemarah but lately ni aku rase cam aku tension sebab tak posting posting lagik.huhu.aku banyak perancangan tau nak beli itu ini nak shopping ngan duit gaji sendiri nak beli rumah bla bla bla..cakap kat sini memang takkan habis la kan.


so,hari ni dan hari seterusnye aku akan cube untuk tak marah lagik.heeee.*wallawe lu memang mantop bak kate shamsul ghau ghau* tapik memang tak kisah la sape cakap aku memang taknak dah naik naik angin ni.*adik adik kat umah jangan tiru perangai naik angin kakak ni* sian adik aku.hehe.ala takpe die paham kalo aku naik angin die pon same jek.kehkehkeh.mampuih aku kene pijak satgi die balik skolah.


tata! 



8 comments:

  1. relax...be cool...angin hr isnin ni mmg slalunya tak elok sgt rasa nk mrh2 jek beza dgn hari2 lain...jom ilangkan tnsion & kemarahan anda...

    BERCINTA ITU MACAM ORANG TUNGGU BAS

    ANTARA MAKSIAT & ENCIK BALA

    ReplyDelete
  2. seimura-hehe.tgh bertabah la ni..hehe

    ReplyDelete
  3. keje la ngan aku! ngeh2 :P aku pon kje ngn akak aku. :)

    ReplyDelete
  4. ceh..keje ape aku leh wat utk ko?hehehe

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails