^_^

Friday, January 28, 2011

Give away kasihartika

 


hai korang.another GA yang aku nak join.
by sis artika yang cantik!tengok tu kat atas header die.
yang kat atas ni bukan banner atau pape keh.
aku print screen blog kasihartika..
dah bagitau die dalam comment box td. 
*harap tuan blog tak marah okeh(takut ni)*
hehe.


okeh. Sis artika buat GA sempena genap setahun die berblogging.
syarat die senang n korang pon boleh join macam aku.
meh la kite ramai-ramai meriahkan GA sis artika ni.
sebab hadiahnye aku suke sangat-sangat!


nak tau hadiahnye?


ha..pejam mate dulu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tara!
 shawl!


aku suke!hehe.
jom join ramai2.


aku tag:
1) Poloy
2) Izz
3) Izni 


tata! 


3 comments:

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails