^_^

Monday, January 24, 2011

buang tebiat malam bute.

hai korang.
fuhh.semangat nak update belog sebab baru balik dari MENTEKEDARAH.


bosan bosan ni adik ajak pulak gi kua jalan.
so decide gi KFC baru kat labis ni ha.


jalan memang toksah cakap la..memang busy gile.
yela,PRK DUN TENANG kan.
so,haruslah jalan sesak macam KL you.
hehe.(kalo pakcik 'bandar' aku baca mesti kene nganjing)


so.takmau cite banyak banyak.
jom cekidaut gambar yang sompat di amek ni ha.
hehe.let CEKIDAUT!


 kat umah before kua makan.


 my beloved adik. blog die KLIK SINI


 meal adik aku yg bambam.hehe


 berkecai..hehe.

 meal aku sebab ngah diet kan?hehe.padahal kentang tu lemak tepu.

 adik aku nak sangat makan zinger burger nih.

 amacam?nampak gorgeous kan?hehe.

 haruslah snap gambar kan?hehe.

 aku yang kebas dulu zinger burger adik aku.hehe.

 dessert pas kenyang mentekedarah!hehe.

 comel kan?jangan kenal die.die tombam.haha


k la.nak wat bende lain plak.
perut kenyang suke hati.
lalalallalaalalallalalalallalalallalala.


hehe.


tata!

3 comments:

  1. nat amik ar pic keadaan Labis 2,,, nk tgok camner,,,~ ko ngudi x?

    ReplyDelete
  2. aku tak ngundi la waq..sbb area aku tu DUN Labis..yang bertanding DUN tenang..hehe.yela..ti aku upload la gamba2 tu okeh?hehe

    ReplyDelete
  3. wahh sedapnya melantak ayam, kentang dan burger. nak jugakk...

    aduhh rindunya bandar Labis..

    mode: homesick (tibe2 je xpasal2)

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails