^_^

Tuesday, January 11, 2011

"blOglist blOgger 2011"

 hai korang..
hari neh aku join lagik segmen dari CIK DIANA nih.
aku ditag oleh fadzli.
mekaseyyy kay fadzli bnyak2..=)


okeh.nak masuk segmen neh,mesti ade syarat.
ingat senang nak masuk takde pas?hehe
okeh.kat bawah nih syarat2 die.
cik diana,i copy ur syarat neh yer.


syarat-syaratnye:

1. fOllOw blOg "melOdy frOm my sOul" nieyh..-done

2. sediakan 1 n3 brtajuk "blOglist blOgger 2011" n serta header di bwh nieyh..-done


3. perkenalkan diri anda..-done

 nama yang ibu ayah bagik,Natrah.nih bukan natrah mat saleh yang belanda ngan islam rebut tu ye.ni natrah versi alaf 21.heh.baru habis belajar.before this blaja kat institut perguruan kat trengganu.sekarang tengah tanam anggur untuk dapat duit lebih. atau ngan kate yang lebih senang,PENGANGGUR.hehe.umo.tahun neh masuk 24 tahun tapi kalo korang rase muke aku cam 17 aku tak kisah sebab aku suke orang mude mudekan aku.hehe.aku tengah tggu posting which means pasneh aku akan jadik sorang cikgu kepada mungkin salah sorang atau salah beberapa orang anak korang nanti.jangan takut.aku tak garang.aku baik2 aje.hehe


4. letakan header blOg u'Olls n describe lah cket..-done



 
blog nih sebenarnye aku buat saje saje jek dulu. saje suke bace blog orang then buat la satu sebab dapat inspired.heh.aku pilih name worderful life sebab hidup aku macam macam kisahnye. ade yang best,tak.sumenye aku tulis dalam neh.but now mase menganggur neh takde la bnyak sangat aku nak cite sebab aku kan duk umah tak kuar kuar almaklumlah anak dara pakcik noordin nih memang suke duk umah(padahal takde duit).hehe


5. tag kpd 3 blOgger lain.. n make sure they'Olls knOw Ouke..-done


-ana
-izni
-husna


6. tinggalkan url u'Olls di bhgian kOmen Ouke..-done 

TARIKH TUTUP
14/Jan/ 2011

1 comment:

  1. salam.. thanks cOz sudi jOin..
    eyh~ umO 24 tp nampak 17.. haih! kne bgtaw rahsia tuh.. hehe..

    btw.. jOm knl ngan blOgger lain yg jOin segmen niyh..

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails