^_^

Wednesday, January 26, 2011

awak camane pun,saya tetap sayang gile kat awak.*statement boleh buat jiwa kacau bilau*

hai korang.malam ni nak cite something pasal cek ehem ehem aku yang sorang nih.act,tadik aku tido n bangun-bangun jek ape lagik terus call la die kan.then borak-borak banyak benda la.salah satu topik yang kitorang borak is pasal interview die.lebih kurang camni la conversation tu.


awak, hari jumaat ni saya ade interbiu tau.

oh. oklah awak interbiu ape?company ape? position?

hup seng..(biase kan kite pronounce HAP SENG kan walaupun ejaan HUP SENG tapi die sebut 'hup seng' slow jek.)

wakakakakakkakakakakakkakakakkakakakakkakakakakaka.'hup seng'?kahkah..mane belajo sebut camtu?hahahahahhaa..(due-due pon gelak) name je duk bandar.sebut HUP SENG pun tak tau.hehe

ala.bia la..weekkkkk(mesti tengah malu giler.aku suke).company mas la.jadik jeniter je.

ha?ape tu?ha saya tau mesti bahagian technician kan? (padahal kaver tak tau maksud jeniter ke ape tah).hehe

ha'ah pegi amik kamus tengok. J.A.N.I.T.O.R

(amik kamus sambil bebel-bebel) takde pon dalam kamus ni.

ish.keje cuci tandas la. hehehe. tu la,MUET band 4.(serkap jarang je tau)

ish.band 3 lah tapi markah tinggi sikit dari awak.hahaha.(Last-last due2 bantai gelak sebab bende ni selalu jadi bahan ejekan masing-masing.hehe)


sebenarnye bukan company mas.aku mati-mati ingat company flight tu M.A.S. rupenye MAERSK.isk isk yela aku bukan bidang die.aku kan cikgu.lepas google td nampak cam pekataan shipping.perkapalan la kot.hehe. aku ngan cik ehem-ehem ni memang suke gaduh mulut.lawak je rase and yang pasti,die selalu KALAH. KALAH okeh?hehe.


die bukan setakat ape orang kate kekasih ek?*wek.muntah* tapi die jugak kawan baik aku,n macam-macam la.gaduh,ketawa,ape sume ade..memang best sebab kitorang bukan jenis seriyus 24 jam.cam sengal-sengal la.dulu mase belajar,kawan-kawan aku sume cam pelik je kadang-kadang cakap 'gua lu','aku kau'(time gurau gurau) sampai ade yang tak caye aku borak ngan die. but itulah kitorang. sebab tu aku sayang gile kat die.die tak macam orang lain.everyday i'm in love with him.seriously.. 


walaupon die ni panas baran sikit,but die cepat cool n itu yang buat aku makin bertambah2 sayang gilo la.hehe.*mampuih die kembang semangkuk kalo bace*. tapi ape yang aku nak cakap,hargai la pasangan korang sementara die ade dpan mate.sebab kalau dah takde,korang jugak yang tonggang tebalik frust.n aku hargai die.sangat-sangat tau!hehe


saya sayang awak tau.sangat-sangat and no words can express my feeling towards you,my dear..I LOVE YOU!


p/s-jangan muntah pliz?hehe


tata!

4 comments:

  1. best nye!!!!!!!!! nak gtu jugee!!!! hukhukhukk

    ReplyDelete
  2. haha geli2.. :p buat la timeline love story ko lak nat.. hehe ingt lg ke? :p dr pertemun pertama hingga sekarang..:p

    ReplyDelete
  3. hahahahhaha..kuang asam ko..aish..ingat la..hehe..nanti aku buat tau;p hahahah

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails