^_^

Friday, January 28, 2011

Alhamdulillah syukur padamu Ya Allah..

Assalamualaikum korang sume. hari ni aku happy sangat n aku rase sangat bersyukur sebab aku dapat JOHOR. but aku belom tau la dapat sekolah mane tapik aku memang tak kisah sangat pun dapat mane pon asalkan aku still ada dalam johor.aku bukan ape aku ni anak mak nak berkepit bawah ketiak mak je 24 jam.hehe


Pada sume kawan-kawan aku yang posting gak same ngan aku nanti,aku doakan korang keh.aku harap kite keep in touch sampai bile-bile sebab aku sayang korang semua.*tetibe rase tak sabar nak reunion.* hehe.ape la aku neh padahal start keje pon belom.


So,aku harap pasni aku akan keje betol-betol n kumpul duit banyak-banyak. macam-macam aku nak buat antaranya senangkan mak bapak aku n kawen. *nak kawen tapi abg sy merajuk T_T*




tata!

3 comments:

  1. hakak shantek...tahniah taw.. Alhamdulillah =)
    tak sabarnya nak posting jgk..

    ReplyDelete
  2. as salam..
    moga dipermudahkan urusan oleh-Nya..
    ameen..
    eh? dah macam bau nasi minyak orang kawen ni :)
    dapat duit gaji, jangan boros pula ya. ;D

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails