^_^

Thursday, January 13, 2011

Aku suke kau!suke gile!mode gile dah datang.

meoww.
(bunyik kucing miang)


aku mode miang petang neh.
sebab aku baru pas makan rebung.
habis gatal satu badan aku nih.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
okeh aku tipu.
mane ade aku makan rebung la.


well.
aku suke gile kat kau..
wahai..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
NOMBOR 8!


hehe.actually tadi pas anta ibu aku gi keje.
nampak plat kete no 8888.
ho.gue suka bangat dehhh.


nape aku suke nombor 8?
ha.nih aku nak bgtau.


* nombor lapan tu ade ong la. sebab nombor tu cantik.
* aku kan pakai cermin mate.cermin mate aku macam nombor 8.
* kalo kawen,aku nak 8 orang anak sebab aku suke budak budak.
* both my parents ade 8 org adik beradik.aku cume ade separuh dari 8 iaitu 3.
* aku suke bulan 8 sebab time tuh kan kite merdeka.aishh.semangat ni sambut merdeka.


okeh.sudah siap merepek yang bukan bukan.
sorry.petang ni aku terlebih tido.
so macam gila sikit la kan.
maklum lah pas asar baru tido.


tata!

2 comments:

  1. hehehhe!!
    mekaseh slalu jenguk saye..umor thun ni dah 24 pun..stil young..hehehhe!!
    hidayah mane ye?ramai sgt hidayah kat sane..hehheh

    ReplyDelete
  2. pape ntah.....poyo ar cik puan netty ni...

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails