^_^

Thursday, January 27, 2011

1st GA Pearl by mOoN

hai korang.nak join kontes lagi bagi menyembuhkan luka di hati..hehe.ni banner die.




aku join GA ni sebab aku rase GA ni macam menarik je kan. sebab ade perkataan PEARL!aku suke pearl n tetibe lak teringat kat cite 'THE PEARL' literature form 5 kalo tak silap.hehe.


antara warna putih,peach ngan hitam, haruslah aku pilih kaler putih sebab putih kan suci murni,bersih n nampak cam baik je..hehe.lagi satu kaler putih ni nampak cam elegance.*cet banyak la kau punye elegance nat!* hehe


so aku nak tag 3 kawan aku iaitu:
1) Loy
2) Izni
3) Husna



jom join ramai-ramai.rugi lepaskan peluang baik camni sebab peluang ni takkan datang banyak kali.sekali jek.so,jom!

 
Tarikh akhir menghantar penyertaan : 
14 February 2011 (Isnin)

1 comment:

  1. penyertaan disahkan...^^

    thanks join...good luck yaa..:)

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails