^_^

Tuesday, December 21, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

kalo nak join,

keh.aku masuk segmen oleh enchek loqman hakim neh.
so, bg nak jawab soklan beliau,jom cekidaut jawapan haku.

Apakah status anda


bujang trang tang tang. tapik, dah berpunye tau. heh. dipunyai oleh Allah n parents aku la.. n bakal dipunyai oleh someone yg bergelar suami satu hari nnt.cheh cheh cewah!!
 
Ceritakan tentang diri anda  


aku asal dr mlake kalo ikut tempat lahir la.. pastuh ak mnetap kat jhor. aku baru jek habis belaja kat institut pendidikan guru Kampus Dato' Razali. baru jek habis. aku skang dah bekerja tau. aku kerja TANAM ANGGUR kat umah dengan gaji yg tak seberape.hehe. bilangan anak; 2 org iaitu anak tekak n anak rambut. setakat neh, baru 2 org je la anak aku. pasneh kalo ade lgik, aku update keh?hehe. dulu aku neh bercite2 nak jdik doktor. tp tak sgke la aku ke arah cikgu. Alhamdulillah,aku bersyukur sbb cikgu neh satu kerja yg mulia walaupon ade mulut2 yg kate, 'alah,cikgu jek?' lantak la. ape aku kesah kan. yang penting, aku mmg suke jadik cikgu n aku sayang budak2.
 
Ceritakan tentang Blog anda

Blog haku neh takde la special sgt. aku cerita ape yg terlintas kat hati dengan jujur sejujur n setulus hati aku. aku pon baru jek lagi dalam dunie blogging neh. aku minat menulis n aku harap aku dpt kongsi experience aku dalam bidg cikgu nih sbb org skang ramai tak brape nak faham tugas cikgu neh. dorg tau bidang neh senang. pdhal dorg tak tau, sush sebenarnye nak mendidik n memanusiakan manusia nih. hah. amek. kua falsafah bagai.haha



Apa pandangan anda tentang dunia blog?


aku suke dunia blog. aku dapat ramai kawan. aku suke bace cte2 org n yg paling penting, tak payah bayar!hehe
 
Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..

nak buat org bace hasil tulisan kite mmg susah. nak buat org gelak, follow setiap entry kite mmg susah. but, yg penting, kite ikhlas n menulis ikut cara sendiri. bukan cara org, copy paste ayat2 org. tak kesah la org nak kate ape. be yourself. kite ade cara kite sendri. tak perlu nak ikot cara org lain.
 
Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

korang nilai la sendrik ape keunikan blog aku. sbb aku rase aku tak mampu jawab soklan neh. mencabar seyh.hehe
 
Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
 
sampai bile2. slagi aku hidup,aku akan terus menulis. AGI IDUP AGI NGELABAN! hehe. impian aku plak, aku nak share pengalaman aku dengan sume org. org tak knal aku pon takpe, tp org dapat ingat sesuatu ttg aku, ckup la..=)

Tagged 4 orang rakan blogger anda


aku tag sume org yg bace entry aku ni keh.
 
Tarikh tutup
 3 Januari 2011

5 comments:

  1. salam..wah dah nak mengajar la ni..hebat2..jngn jdi cikgu garang tau...hehehe

    salam perkenalan dri saya bakal pendidik

    ReplyDelete
  2. cikgu akim-salam pkenalan cikgu=) takdenye nak jdik garang..sy cikgu penyayang=p

    heidi syafiq-thnks=)

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails