^_^

Friday, December 17, 2010

SeGmen: Dulu aku nakal

 cen Ben buat segmen lagik..pe lgik. aku pon join la.heh.

 

1) Nama sekolah rendah dan sekolah menengah  termasuk tahun ...

Sekolah rendah - Sekolah Kebangsaan Labis, Johor (1994 - 1999)
Sekolah Menengah - SMK Dato' Bentara Dalam, Segamat (2000 - 2001)
                                  - Sekolah Menengah Labis, Johor (2002)
                                  - Sekolah Menengah Sains Johor, Kluang (2003-2004)

2) Aktiviti ko kurikulum yang korang ceburi 

Wohooo..PBSM, KRS, Silat 

3) Jawatan yang di sandang dulu .. hehe..

Librarian. (tak penah name naik jdik pengawas,heh)

4) Nama guru kesayangan korang ..

Cikgu Norzi & Puan Sim  

5) Subjek paling disukai dan tak suka .. 

Ofkos Math & BM 

6) Kawan baik masa sekolah ..

Maziana Mazni 

7) Cita cita masa sekolah dulu

Astronomist 

8) Artis feveret masa sekolah dulu ..

In-Team (tak pernah..aku ragui..sucinya..cinta yg kau beri...) 

9) Perkara yang paling tak dapat dilupakan masa sekolah 

bergayut ngan bf (gatai aku mse skolah) gune tipon reverse charge.haha 

10) Jika dapat kembali ke zaman persekolahan , apakah yang ingin korang lakukan ..

blaja btol2 n cpai cte2 jadik astronomist.. 

11) Ceritakan kenakalan yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dulu ( tak kurang 100 patah perkataan )

dlu time skolah, aku neh agak nakal gak. biase la, skolah asrama mesti kene solat berjemaah kat surau. aku ngan selambe g nyorok dalam loker sbb malas gile nak pegi. kalo pegi pon, ak mesti akan g tdo kat blakang surau time ceramah.nakal kan aku.walaupon pmpuan.heh..pastu, paling tak dapat nak lupe, kitorang satu geng, bawak teropong, skodeng dak laki sbb asrama sblah2. pastu nampak la aktiviti harian bf masing2, dorg kua masuk bilik.memang nakal sgt aku..

16 comments:

  1. haha gatai laa! smpe bwk teropong nak usha bf!
    hehehe.

    ReplyDelete
  2. beyla-haha..biase la..budk skolah bcinte kan..hehe

    teha-haha..that's me..hehe

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan..saya rozuan..nakal ye dulu2..nice memories

    ReplyDelete
  4. Ohh, malas nk pergi surau ye. Nakal ek. Hehe. Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  5. rozuan-heh.mmg nakal sgt.gelak je ble ingat..

    ReplyDelete
  6. rabiatul-salam perkenln rabiatul=) hehe.sy mmg nakal dlu.tp skrg baik sket;p

    nazirulhazwan-tu la..rindu zaman skolah=(

    ReplyDelete
  7. salam...

    singgah sambil follow ur blog....

    ReplyDelete
  8. haha. suka gak men skodeng2 nih.. hua3..

    ReplyDelete
  9. sekamar rindu-hehe..thnks dear=)

    moon-haha..diam2 tau..syhhh;p

    misz nana-wah..kite geng!!~ =)

    ReplyDelete
  10. best stori..itu kenangan manis kalo kita pernah nakal dulu..follo u..

    ReplyDelete
  11. nur adam-hehe..thnks yek.mmg best kalo diingat balik;p

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails