^_^

Tuesday, December 21, 2010

*My wedding!coming soon!

hye dear-dear kat luo sane.
wooohoooo.pewittt..ngotngot!
hehe. act, on my wedding day, 
aku nak hari tu jdik hari terindh dalam my life.
precious moment yg ak ngan laki aku takkan lupe smpai bile2.
wahh.gaye bcakap mcm la nak kawen esok.wahaha.
takpe,angan-angan penting.
tak gitu kwn2 sayang?
sape stuju angkat kaki!
haip!lambat!heh

emm.
td menggogglekan diri dengan begitu ekstrem skali ye.
mencari ilham2 n idea2 yg meletop mak..
uiks. diam la nyah. memokak jo ko ni.
hehe. emm. utk nikah kan,4sure ak nak pkai kaler putih suci murni.
mcm kat bawah neh.

credit to google
auww..
chantekk gilo okeh.
yg depan neh. yg sblah kanan kamu okeh.
waa..smbil mmbayangkan diri sndri pkai time nikah nnt.
wooo..clazz u olllss!

keh. keberanganan kedua plak.
mase sanding.
neh sanding kat umah aku tau.
umah mak mertua jap lgik.
hehe.
kat umah aku, aku nak tema grey.
yoww..msti gilo glamer aku.
mnyerlah gitu.wek.perasantan!
keh. cmneh la bajunye.

credit to google

emm.baju kat ateh tuh cantek kan?
but,kain die btol2 aku tak kenan.
kain rejek okeh.
wah.cerewet!bukan ape.
nak kawen kan?
msti pilih yg tbaik.
tak gitu?
hehe.keh, pelamin plak.

credit to google
 
takkan aku nak amik kelabu gak ek?
so,aku amik putih la..
wuu..dihiasi bunga segar.gitu..
wee..bestnye.bile nak kawen ni.

credit to google

yowww!
amacam baju neh?
ha.aku suke gilo!
tp tuka kaler grey plish!
heh.insyaAllah aku nak yg mcm neh.

okeh. gown plak.
jap2,nak google.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taraaa!
credit to google

uiks?
nape mcm org dolu2 neh?
hehe.tamau la camni.
ala2 mcm org british zaman dolu2 jek.
so,neh yg aku shuke!

credit to google
 
suke,tapi..
tamau la.
mcm tak seswai jek
mane muat tuh pinggang aku.
hehe.
kalo camneh?

credit to google

lawo mmg lawo.
tapi slack kaler plak pink.
tamau.
nak puteh howkeh!

credit to google

nak yg neh?
boley tak?
hehe.cantek ahh.
tp ko bajet macam ko nak g mane jek kan.
hehe.

keh,nengok kek plaks.

credit to google

neh,nak yg ala2 camneh la.
bukan yg camneh
neh aku google jek.
lawo kan?

emmm..berangan jek aku.
kawennye tah bile.
T_T

insyaAllah.
ade jodoh,kawen la!=)

3 comments:

  1. nat penat dah aku angkat kaki......
    angan2 kan jadi kenyataan jgak.....
    sabarje la..

    ReplyDelete
  2. ila-ala,google jek tuh=)

    ana-haha..yg ko g angkat kaki tol2 nape?hehe..ko kawen cepat tau ana!dpt aku jdik mkcik cpat

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails