^_^

Monday, December 13, 2010

*kehilangan yg menyakitkan*

syukur alhamduliilah sebab, ak bace kat paper, budk2 yg sesat kat gunung kat slim river tu budak2 cina..tp budak2 tu sume pon dah selamat jumpe..gosh..sgt bersyukur..act, news tu ttp gak tak dpat kurangkan rase risau kat hati aku ni ha..sbbnye,,dah 3 days kontek mine tak dapat2..seriyusly..ak risau..tah ape kabo la..dah makan ke blom..sihat ke..sakit ke..ok ke..

tbe2 teringat kngan2 dulu2 mase ngan die. biase la pmpuan..mmg banyak peel..ak rase korg2 pon yg same jantina ngan aku pon perasan bnde2 ni..ak sensitif, cpat naik angin, cepat terasa. but ak pon tak tau nape sume tuh mesti ade dalam seminggu tu. msti nak bergaduh, msti nak cakar2 muke, msti nak meraung kuat2 n merajuk bagai. tu belum kawen tu. kalo dah kawen?parah..

ak penah cakap kat die. pompuan merajuk, marah bersebab. takkan la aku suke suki nak ngamuk tak tentu pasal kan. msti la sbb die wat ak tak sng ati. panas ati n sewaktu dengannya. yela, mane taknye, asyik bz. ak pompuan ni, cpat la nak sontap. so, ape salahnye, sebelum mulekan busy tu, msg aku sepatah dua kate bgtau yg 'SAYA AMAT BUSY, NNT SY MSG AWK'. kan senang. aku faham.

act, kdg3 aku rase lelaki ni mcm fikir pendek. bukan semua la..segelintir. cepat nak panas hati kalo awek, bini merajuk. rileks la.. pmpuan ni sbnrnye nak perhatian. itu je n itu kan lumrah. pompuan memg snsitif bagai. kat sape pompuan tu nak merajuk, nak marah, kalo bukan pd kekasih hati masing2 kan? aku rase ape ak cakap ni ade betulnye. jangan marah ye kaum lelaki. saya berkata bukan dituju pd semua lelaki. SEGELINTIR je.

pompuan ni pon, kdg2 merajuk melampau2. sampai berhari2, berminggu3 bawak ke bertahun2 n berpuluh2 tahun. (ade ke) tak elok la camtu kan. even aku pon penah merajuk dkat 2 bulan, atas sbb2 yg aku ngan die je tau, aku lgsung tak kontek die. putus terus. sbb aku cakap bnyak kali tp still tak berubah. mulut aku dah berbuih. pnat nak bgtau bnyak2 kali. but then, aku realize yg die sebenarnye sgt syg aku. mgkin ade mase die terlepas pndg akan org pompuan die. bile pk2 balik, aku taknak da buat camtu.

pd para pompuan kat lua sane. hargai la siape yg ade kat sisi korang sekarang. sbb bile dah hilang, baru kite sedar die dah takde. kehilangan adalah prkara yg amat menyakitkan. dan ak sedang mengalaminya.~

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails