^_^

Tuesday, December 14, 2010

*Kalau aku jahat..aku dah jadik ape ek skarang?perompak ke?penyamun?pemeras ugut?no!

ngeh. tajuk aku hari ni mmg takleh blah seblah2 nye.
ak sbnarnye tgh duk memikir something.
but, takleh la nak pkir lame2.
so,aku pon tbe2 je amik kptusan nak wat entry pasal bnde alah ni.
alah, saje2 jer.
korang nak bace, dipersilekan.
kalo tak suke, sile tutup mate. buat2 mcm anda x nampak.heh.

kalo ak jahat kan, keje ape ak dah buat ek skang?

emm.setelah ditimbang, diukur, disukat, ni la mungkin keje yg ak akan buat:-

ak akan jdik seorang surirumah kpd laki aku yg baik sgt.
baik sebaik2 manusia.
dan aku akan jd seorang QUEEN CONTROL yg sgt dasyat.
aku akan control sume duet2 laki ak.
die urus rumahtangga, die masak, g kje.
yg aku tau, aku duk umah goyamg kaki, jadik mem beso.
pastu hari2 aku akan bgik laki aku duet blanje 10 hengget je.
takut die membazir tak tentu hale.
pastu takut die men kayu lapan blakang aku, ak akan standby dulu pakwe 12 org utk ak.
tu pon KALAU AKU JAHAT. heh.

pastu, kalo tak jadik surirumah, ak mgkin akan jadik seseorang macam dlm gambar kat bwh neh.

aku akan jdik seorang penggoda yg sgt berjaya!
mangsa2 ak adelah dr kalangan dato'2 yg kaya raya, anak2 VVIP,
bussinessman2 yg ade syarikat besa2, dan yg penting duet berkepok2 kat bank.
aku akan mintak nak tgok buku bank die.
harte 10 juta ke atas je aku gode.
sket2 aku tak maen.
pastu aku nak mintak 18 keping kad kredit dr semue bnk kat dunie.
sbb senang aku nak kejekan duet2 die.
aku akan melancong ke seluruh dunia. semua die byar.
tp ak taknak kawen. bile die dah botak kne kikis,
ak carik mangse2 baru.
jahat kan aku?heh

dan yg last nih. kalo aku JAHAT MACAM SYAITANNIRRAJIM,
ni kalo aku jahat la.
ak akan sertai pasukan pengintip n bg maklumat pd musuh2 negara.
pastuh aku dapat duit juta2 buat shopping.
duet tu msti tak abis makan.

tp aku tak jahat pon mcm keje2 kat atas nih.
aku hanya seorang manusia biasa yang blom pon dapat diposting.

dan aku hanyalah seorang GURU.
yang cuma mencari erti kebahagiaan dan keredhaan dari-Nya.

1 comment:

  1. eh.. x baik cita cita jadi jahat.. berangan boleh la... entry yg menarik!

    anyway.. hebat dan follow anda...

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails