^_^

Saturday, December 18, 2010

*Jeles tu perlu ke?

hai korang. update lagik n akan terus update selagi nyawa dikandung badan.cehhh..berperibahasa plak malam2 bute ni.heh.aku bukan ape. slagi hidup, keje,keje,keje. hehe. takde la. ak sebenarnye tgh pk bnde yg satu neh. perlu tak jeles dalam satu hubungan tuh?

emm. kalo ikotkan, aku mmg sorg pompuan yg gile kuat jeles. but, ak tau kalo aku jeles kuat sgt pon,aku bukan dapat ape. aku lgik sakit hati. so, kesimpulannya, aku terus berpikiran positif n percayakan yg hbungan ak ngan die insyaAllah akan ke jinjang pelamin.

pd aku, jeles mmg perlu. sebab dengan jeles tuh la kite tnjuk si die yg kite syg die. but jgn berlebih-lebihan udah la ye. heh. kang makan diri. emm. act, ak nye hbungan jarak jauh. thats mean yg ak mmg sgt jrg jumpe..cume lately ni agak kerap. tp takde la smpai sebulan skali. dalam 3 bulan skali.

jrk jauh mmg sush. kite tak nampak ape die buat, kite tak tau die kua ngan sape, but kepercayaan tu penting. n ak percaya die. coz ak taknak pape jdik. pd korg plak camane?penting ke jeles2 neh?emm. sje nak tnye.bajet mcm ade yg nak tlong jawab.

keh. salam

4 comments:

  1. hehe. emm btoi tu.kalo tak jeles kang,lain jadiknye.hehe

    ReplyDelete
  2. "When boys get jealous it’s kinda cute. But when girls get jealous.. it’s world war III :|"

    haha..jeles sikit2 xpe..kalo lebih2 org tak suke..hehe;)

    ReplyDelete
  3. hehe..btol tu..laki kalo majuk sweet jerk..kalo pompuan, mmg mati la bf die..hehe

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails