^_^

Monday, December 6, 2010

*ade ke patut?*

Ade ke patut..

++ak duk umah ni,slain mnjadi full time BIBIK, aku jugak dianugerahkan 2 tugas tetap yg almost all the time aku buat iaitu MAKAN & TIDO?ishhhh3..mmg tak patot kan3?slain menggebukan badan,aku 2 bnde ni jugak menyumbang kepade kelembapan otak yang melampau!ak taknak otak aku berkarat!plish la!

++dengo2 cte posting lmbat?mmg takleh blah rumours yg satu ni..wat hati ak bengkek je..huhu

++astro keje ngulang cte yg same je..ee..tolong la paham yg aku ni penganggur sepenuh mase..bile takde kje,mmg ngadap tb la jawabnye..jd,tlong la sajikan cte2 yg best3 + sedap mate mmndang utk haku ni..haish!

++mozilla firefox problem & ak takleh nak edit belog haku nih..tpakse ak gune internet explorer n tah ape kne ngan IE tah..asek2 error..fedup ak..haish!!~

++shayang ak nak g pnjat gunung seminggu!emm..sedeynye..seminggu gak la tak dapat b'kasih syg dengan die..shayang!!don't leave me shayang!(gewdixxxxx nak mampuih!!sile jgn wat2 tak nampak ayat ni howkeh??) hehehhehe..tp..i'm gonna miss you shayang..T_T

aissssshhhhhh...ade ke patut...T_T

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails