^_^

Tuesday, December 21, 2010

*30 bende aku nak sekarang.

1. ofkos aku nak kawen n majlis yg semestinya meriah ngan kehadiran sanak saudara, rakan dan ramai org!uhuu!

2. nak keje sebab da lelah dok umah n da tak sggup nak merasa kebosanan n kegemukan.

3. nak bli laptop baru memandangkan laptop aku yg skrg mmg da nazak gile.

4. nak berada bersama insan tersayang aku yg kini berada jauh di mata!yakkk..

5. nak mengelilingi dunia ngan jet peribadi yg harga lebih kurg 20 juta.

6. nak gi mekah ngan family.

7. nak kumpul duit bnyak2 n simpan kat bank simpanan nasional.

8. nak beli satu rumah banglo yg siap ngan swimming pool, restoran, spa peribadi.

9. nak dilamar n rasa pakai baju kawen!

10. nak shopping barang2 yg aku tak pnah ade n yg dah ade pon nak bli lagi bnyak2. (pembaziran di situ ye)

11. nak naik flight sekarang jugak g disneyland.

12. nak ade kat gombak sekarang jugak sebab nak jumpe buah hati.hehe(gatal)

13. nak makan aiskrim mahal yg disaluti coklat yg sodap!

14. nak diet tnpe perlu lapo2 n kawal2 makan.

15. nak makan prosperity sbb hari tu tak pasan prosperity dah kua.

16. nak jumpe kengkawan mase zaman2 skolah n sume kawan2 la.

17. nak tdo smpai 2-3 hari baru bangun.

18. nak drive bmw 5 series.

19. nak enset mahal. nak blackberry yg paling latest.

20. nak main roller blade. walaupon aku tau aku tak pnah pass main bende alah tuh.

21. nak jumpe bloggers2 sume.

22. nak merayau2 merasa angin malam yg mendayu2.

23. nak ade anak sendiri.

24. nak memancing tapi taknak mancing kat sungai. mancing kat swimming pool jek.

25. nak g paris. nak g shopping handbag!

26. nak beraya ke rumah kawan2. ohoi.raye ke skang neh?

27. nak baring2 n pastuh ade yg urut badan aku.

28. nak masok tb bia sume org knal aku n tertanye2 sape awek cun dalam tb tu. (cett.perasanova!)

29. nak g wat facial, treatment rambot n memanjekan diri kat mane2 saloon kecantikan.

30. ofkos aku nak duduk senang lenang kat umah, tdo, n mimpi bende2 yg indah2..ohohoi..

fuhh!

aku tag kat sume org yg trase nak buat n sahut cabaran neh dalam mase 5 minit okeh!hehe

3 comments:

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails