^_^

Tuesday, November 23, 2010

bile cakap tak serupa bikin~

assalamualaikum w.b.t..

hai korang2 sekalian..lame gile ak tak drop something dlm belog kesayangan haku ni kan..hehe..korang nak tau tak sbb ape??hihi...ngeeee~

BIL BERUKBAND AKU YG TAK MAMPU TERBAYAR SUDAH DIJELASKAN KINI!

yahoo..mmg alamatnye pasni mase akunak balas dendam la..rindu woo nak berbelog+berfesbuk(jgn men fesbuk slalu ye adik2!fitnah berleluase!) nnt ak cte pd entry akan datang pasal cite fitnah fesbuk nih..mmg dasyat!

kali ni,ak bukan nak mengate sesape..jauh sekali nak wat sape2 trase ngan kate2 k..aku bcakap bnde yg umum n mmg takde kaitan ngan sape2 pun yg aku pnah knal..ak bukan ape..saje la nak memenuhi mase lapang aku yg membuak2 nih!!mama,,,,,nak kije!!!!!papa!!!ayo!!amaaaa...(tetibe) hahahhaha..

~CAKAP~
masing2 msti tau ape bnde word yang aku tulis kat atas kan?hehe..pasal cakap ni la kan..kite bercakap ni sbg satu keperluan, luahkan rase yang terbuku di hati, bergurau, smpaikan sesuatu, bertanya,,pendek kate,pd aku la,,cakap ni mmg sgt penting,,kalo tak bcakap,camane la satu2 bnde tu nak dismpaikan?tak gitu?hehe..aku akui,kdg2 hidup kite sbg manusia ni selalu terlepas cakap, guris hati org lain, wat org lain marah, geram, trase ngan kite..tp bnde2 tu sbnarnye biase la kan,,semua org pun pnah wat sume tu kan,,cume pnah tak kite t'pk la kan,,smbil2 duduk makan cekodok ngan ayor teh o ais kat umah nun,,kite kdg2 CAKAP TAK SERUPA BIKIN?kite kate bnde tu kat org lain misalnye, but at last kite jugak yg wat bnde2 tu sume..kite cakap yg kite takkan wat satu2 bnde tu, tp at last kite wat gak,,kite cakap kat org.. 

'eleh polan bin si polan tu,,tah pape wat camtu...bla bla bla..'

pdhal tak lame pastu kite pon buat mcm yg si polan tu buat....haha..tu la..mase mngate org,tak hengat dunie,,skang sape kne balik?

'aku jugak...'

hehehehe..tak ke malu..kalo malu sorg2 takpe..ni malu plak ngan kengkawan yg hampir sume org diceritekan pasal bnde tu..tak ke malu?ape kehenye YEOP?ngeeee~

takpela,,manusia mane tak wat silap kan?kate taknak buat..tp at last,sape yg buat?diri kite gak..so,jln penyelesaian tebaik adelah dgn tak ngate org lain..n bile meluahkan cakap2 tu kat org lain, cover sket jgn smpai cakap2 kite tu akan kne batang idung sndrik..bile cakap sket punye emo..tup tup,,,ha,,,ekau tanggung la sndri..hehe,,just joking~ak dah bgtau kan..korg jgn nak trse,,aku cakap bnde umum..aku pon pnah gak rase terpukul dlu,,so skrg nih,kite same2 jge CAKAP kite k...sayang korang!

wasalam~

1 comment:

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails