^_^

Saturday, October 9, 2010

~ten teN!!!!!!!!!!!!!!!!!~

SaLaM,,

hai sume,,
hari ni baru rase free sket setelah sekian lamenye aku tak menghupdate BELOG kesayanganku nih!
emm,,rase rindu giler2,but apekan dayaku,,,
nasik dah jdik bubur,,
(eh,tbe2,,ape kehenye YEOP)
haha,,act,hari ni, akunye tgn rase cam gatal sket la,,
padehal ade jek lgik kje nak wat,,
huhu,,so hari ni,,
aku nak sok sek sket pasal akunye aktvti smalm,,
hehe,,smlam aku g bjalan2 ngan 2 member aku,,TIQAH n AMY,,
kitorang sempat la posing maut kat kusi dkat TAMAN SYAHBANDAR,KT,,
jom cekidaut gambar dlu,,hehe










act, aku rase sayu sangat,,
sebab tinggal sebulan je mase yg ade utk aku habiskn mase ngan member2 aku,,
huhu,,tacingnyeT_T
mode~sedih!!!!=(

1 comment:

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails