^_^

Saturday, September 4, 2010

~Janji Kekasih~

SalaM

huhu..act,masih teringat2 ringat lagik kat cte semalam..
touching gile beb..mnyntuh jiwe tol..
seriyus aku like like like likelike like like like sgt!
jue aziz mmg best..huhu..
tp ending die sedih la..n karina smpat pesan kat syah..

'awk msti jnji..cinta awak pd sy tak boleh melebihi cinta awk pd ALLAH..'

dalam sgt maksud tu..
n ak tbe2 ak rase cam sebak je..
cinta ak pd ALLAH dah ckup ke??
tbe2 terfikir..bukan ape..
jnji ALLAH..
bile2 mase DIA boleh jmput kite..
same2 la kite fikir2 kan..
knape cinta yang kite bg utk kekasih kite melebihi dr cinta kite kpd IBU BAPA n ALLAH??
Hanya diri sendiri tau jawapannya..
T_T

WasaLaM

5 comments:

  1. erkk...
    actually,cinta kpd Allah lg utama brbnding cinta kpd yg laen..
    so,kalo kite mau kebahagiaan yg sejati hingga akhirat,carilah org yg mncintai Allah,insyaAllah dia akan mncintai kita krn Allah..bkn krn nafsu or wateva..
    :)

    ReplyDelete
  2. salam.
    sy suka dgn cite tu. hee. kat hostel xde tv. so, xdpt tgok episod smalam. nak tengok on9 ni. tapi lmbat plak. msti sy pon sedih jgak tgok cite tu nanti. hee~

    ReplyDelete
  3. ayaz~sgt sokong ape yg awk cakap..mmg sgt2 1790% betul..
    cintailah org yg cintakan kita kerana ALLAH s.w.t..

    dayah pinky~hehe..sabar tau..t tgok la cite tu..kompem sedih n btol2 insafkan kite...=)

    ReplyDelete
  4. dear sori lah..i dh lme xjenguk2 ur blog...:)..jujur neh sbb bz sikit be4 raye neh..
    btw sedih btol kat sini lngsung xlayan tv..hoohoh..

    ReplyDelete
  5. wahhh...
    da len laa blog die...
    cik puan netty????~~~=p
    hehe...

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails