^_^

Monday, September 6, 2010

~berlagaknyee!!~

kadang2 tak faham dengan sesetengah mnusia yang berlagak nih..
tah ape yang dibanggakan sgt dengan ape yg dorg ade tu..
bukan ke sume tu pinjaman n sementara je??
sampai mase nnt, ALLAH akan amik balik gak..
jgn la hengat yang diri tu dah ckup bagus..
duit bnyak,hidup mewah..
ingat duit tu boley bawak mati ke??
ingat la..yang kite bawak adelah amalan2 kite..
tak payah la kite bangga n riak dengan harta yang kita ade tu..
bawak2 la bersedekah kat org yang memerlukan..

~sigh~

p/s~ape la nak jdik ngan manusia zaman skang nih..hmmm..

5 comments:

  1. biasalah tu...
    manusia, bila harta ader kat depan mata...
    lupa segalanya..
    sebab kan harta keluarga bleh pecah belah...
    sebab kan harta nyawa tergadai...
    sebab kan harta iman melayang...;-)

    ReplyDelete
  2. hehe...
    bakpe nie...=p
    weh...
    tlong r cri followers tok aku gakkkk=p

    ReplyDelete
  3. sape blagak nat??
    jgn marah2,
    hee,
    slamat hari raye :)

    ReplyDelete
  4. manusia kena zuhud..

    manusia kena bersyukur..

    ReplyDelete
  5. mmg ramai org prangai cmni.mybe dorg rse dorg bgus kot..ML pon xpaham..dorg xtau agaknye dlm hati kite ni rase cam nk sekeh jek kepale dorg.kan?kan?apepun,kite jgn jd camtu sudah..=)

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails