^_^

Friday, August 13, 2010

T_T

SalaM..

hai korang..
thnks sbb singgah belog ak yang tak sberape nih..
act,takde idea nak tulis ape,,
but, malam nih rase sgt terharu..
n rase sgt beruntung + bersyukur dikurniakan 
FAMILY, FRIENDS n someone special yang concern ngan aku,,
meh la aku cte sket pasal FAMILY aku..

FAMILY AKU~

*My BELOVED MUM*
ibu ak adalah org yang paling ak sayang dlm hidup ak..
sebabnye, ibu yang lahirkan ak,,
susukan aku,,besarkan aku,,
sampai ak ke tahap nih..
n die jugak la org yang pling concern ttg hidup ak..
kalau ak lupe nak call ibu,,
selalunye,die akan call ak..
tnye aku..
^dah makan lom???
^makan ape tadi???
^buat ape tu???
^ade duit lagi tak???
ibu selalu bg ak nasihat..
ibu kate,,belajar rajin2..
kalau ak kate sush,ibu cakap,mane ade belajo yg senang..
sume sush n sume org belajo..
bukan ak sorang..
kalo aku tak belajo,camane nak carik duit nnt?
wa..mase ni aku sgt rindu die..
SANGAT okeh!!
T_T

*My beloved daddy*
ayah ak plak org kedua yg ak paling syg dalam hidup aku..
act,aku ngan ayah ak,takde la kamceng sgt sbb ak lbih rpat ngan ibu..
ak selalu gak tak spndapat ngan die..
tp takde la smpai aku melawan..
kdg2 kitorang ni jnis suke perli2..
gurau2 anak ngan bapak kan..takde la smpai tarik2 muke..
ayah aku baik sgt..
die jnis tak simpan dalam hati..
ak kalo bley nak suami yg exactly mcm ayah ak..
kalo ak cakap takde duit, mmg cpat sgt die masukkan duit..
ayah mmg the best!!
walaupon agak pns baran,
tp die la ayah terbaik yang ak ade dlm dunia ni..
ak windu ayah jugak!!!T_T

*Ma Siblings!*
adik2 aku..angah n jiha..
ak ade 2 je adik..
mmg smpai bile2 pon,dorg tetap adik2 aku..
aku sayang dorang..
walaupon aku nih boleh dikategorikan sebagai kakak yg GARANG,
tp dalam hati aku,aku mmg sayang dorang..
ak nak jdik kakak yg baik tok dorg..
tolong dorang bile dorg ade probs..
skang nih,bile makin besa n matang nih,
aku bnyk tgok adik beradik begaduh sbb DUIT..
mayb aku tak rase lagik kot..
but,ape yg aku leh cakap,aku taknak jdik camtu..
aku taknak hubungan adik beradik kitorang putus sbb DUIT!
sangat tak munasabah n tak masuk akal howkeh!!!
ak taknak berkire ngan adik beradik aku..
sbb..aku sayang dorang!!
emm..aku rase smpai sini je la coretan aku wat mase nih..
ak bnyak sgt keje yang nak dibuat..
THESIS!!!tak siap lagik!
(bestnye kalo tbe2 aku bukak mate, aku dah GRAD)
haha..mmg unsgkarable..hehe
k..gtg..
salam sayang buat ak utk korang sume..
nite u'olssss..

WASALAM



No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails