^_^

Monday, August 9, 2010

~Peluh pon takot nak kuar~

SaLaM

hehe..act,rini dlm sjarah..
aku memberanikan diri g JOGGING!!!

wah!!mmg sgt terharu sbb ak masih mampu wat bnde alah tu..
almaklumlah,lame dah ak tinggalkan bidang tuh..

hehe..so,td ak g berempat ngan member ak..
ANA,LEHA,SUE dan jugak aku yg amat comell ini!!
ngee~(angkat bakul)

ak mule2 tak yakin gak..
tp mmg nekad kali nih!
sbb ramai da tegur aku GEMUK dr biase..
n aku amik sume tu sbg semangat aku!!
thanks korang!
nampak sgt korg syg ak..
sbb tu concern kat aku!

dgn siap berkasut sukan SAIZ 6(besau tak hengat kaki ak)
berseluar track bottom..
b'tshirt merah makngah..
n tdung ala2 kelabu aap gitu..
aku pon ngan yakin berlari2 anak..
wah!cayalah..masih boleh bertahan smpai separuh mase pertame..
(bende ak merepek tah..haha)

ak still bley lari..
tp mmg takleh tahan la..
stamina mmg takde lgsung!
maybe sbb ak lame sgt tak jog..
mmber ak still bley tahan lagik..
aku memg TAK MENAHAN~gosh!

after lari,kitorang men bdminton jap..
salah stu game yg mmg dah lame ak tak sentuh..
(almaklumlah bz uruskan anak2)

tp seriyusly..habis jerk jog n men bdmntn,
baju merah makngah aku BASAH LENCUN..
mule2 peluh cam malu2 kucing je nak kua..

after that,mmg tak hengat..
merembes dgn bnyaknye..hehe

kesimpulannye,aku puas hari nih..
lame gile tak ceburkan dri dlm bidg sukan menyukan nih..
hehe..ak akan trus usaha tok kuwoskan bdn
korg doakan aku tau..
cayang korg!

WASALAM

2 comments:

  1. haha pluh tkut ke awk yg tkut pluh kuar...huhu

    ReplyDelete
  2. GILERRRR R NAT!!!!

    Hehe.. chaiyok2!

    Kena konsisten tau!

    Aku nk kurangkan 20kig dalam pose ni, gak2 bileh tak? munasabah tak?? Hehe

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails