^_^

Tuesday, August 31, 2010

~GeM Beach ResoRT mmg claSS~

saLam..

hai u olllssss..
act, ni haku baru pas balik dr berbuke kat lua..
dlm minggu ni,asek buke kat lua je kje aku..
mule2 mcD..pastu KFC..
smlm makan kat GBR...
(geM Beach Resort)
mmg best la aku cakap..makann die..pergh..
mnjilat ibu jari kaki!!!
~bnyak la ko nat!~

act, GBR ni satu tmpat kire cam hotel gak la..
ade beach,,ade pool,, n yg pntg tempat nih cantik sgt!
kitorang g satu kelas..kelas aku ade 24 org..
sume g..n mmg sgt2 best habiskan mase bsame2 ngan kawan2 aku..
yela..mane taknye..
sem ni sem last kitorang dapat gather same2..
sebelum berpisah!(sedey bangat nih)
pasni tah bile ley jumpe kan korg..
i'm gonna miss u all..

emm,,smlm kan..kitorang makan buffet..
bayar RM35 dapat makan smpai mati kekenyangan smpai kol 10..
hehe..pd aku mmg sgt berbaloi bayar 35..
sbb mmg sgt3 best GILER!!!!!!!
korang bayangkan eh..
ni aku bg menu2 yang korang pon rase takkan mampu nak makan sume..
_
_
_
_
_

rojak buah
kerabu taugeh
kerabu pucuk paku
ulaman kampung
sambl blacan,budu
sambal bilis &cencaluk
keropok ikan
ikan masin&telur masin
jeruk buahan
sup tomyam
daging bakar istemewa
ayam percik pntai timur
ikan msak merah
sambal sotong
siput sedut lemak
kailan ikan masin
petola tumis air
nasi putih/nasi rampai sari
mee kari
bubur lambuk
cendol pulut
bubur manis
3jenis kuih
puding
buah kurma
buah-buahan
aiskrim&abc
teh tarik
kordial sarsi
kopi & teh

kan kan kan?????
betol tak ape aku cakap????
mati kering aku makan semalam tau...
knyang GILER!!!!

smlm mmg banyak gile kitorang snap gambo2..
tantek sgt!n aku suke!n aku sayang sume kwan2 aku..
termasuklah sume BLOGGERS2 yang kusayangi sekalian!!!!!!=)
jom cekidaut!






















k la..aku nak smbung wat kje..
t ade mase aku berpot pet lgik howkeh..;p

p/s~tbe2 rindu kat my sayang la!!T_T

2 comments:

  1. amboi, skana giler cik nat ney eaa,
    nk sket makanan tu!! lapo ney,, hehe

    ReplyDelete
  2. hehe..ala chika..mghabiskan sisa terakhir dengan kawan2..sedey=(

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails