^_^

Saturday, August 14, 2010

~Dalam gelap pon bley ka??~

~SaLaM~

wah..pg2 lagik ak da semangat bukak laptop..
hehe..bukan semangat nak buat keje howkeh????
but semangat nak tulis entry!!
(gile..keje bnyk tak siap beb!)

spanjang bulan pose nih, ak tak pnah miss bersahur..
msti bangun la..plg awal aku bangun, around 4.30 pagi..
pling lambat pon dalam kol 5 la..
bukan ape..takut tak smpat nak makan if ak bangun lmbat..
ak ni jnis yang WAJIB sahur kalo pose..
kalo tak bngun la..alamatnye, mmg otak ak nih akan ligat berfikir..
'napelah ak tak bgun tadi..kan dah lapo..ish..'
hehe..tula..aku taknak la kurg phale pose..
so,aku pon bangun la makan..

sepanjang pose kali ni, menu sahur ak adalah air kotak soya dengan roti jagung..
diulangi..AIR KOTAK SOYA, ROTI JAGUNG + AIR MINERAL..
(nampak cam boring je kalo makan hari2)
but, itulah kenyataannya..sahur kali nih mmg sgt malas nak bangun pagi..
bile jam ak bunyik, (biasenye rumet aku kejut..thnks rumet..hehe)
aku pon bangun la..duduk jap..
terkebil2 pandang siling yang mmg tak nampak pape sbb gelap!
pastu,aku pon turon la dari katil..
(rase berat hati nak trun dr katil sbb MENGANTUK howkeh!)

then, ak pon trus g basuh muke..wat pape yang patot..
n masuk bilik balik..ak pon trabe2 plastik roti yang aku letak kat ujung katil..
n amik air kotak soya..air mineral..
n makan DALAM GELAP!
(shhh..takleh cakap kuat2..kalo bakal mak mertua aku dgr, kompem rejek!)
haha..ala..sbnarnye malas nak bukak lampu..~JIMAT!
gosh..haha..aku ngan rumet aku makan dalam gelap okeh??
tp slalunya,kitorang akan bukak lampu luar kasik terang sket..
n makan la..masing2 makan dalam bilik masing2..
ousemate aku mmg camtu..hehe

ala..sbenarnye bukan ape..
saje nak kutip pengalaman banyk2 smntara still BUJANG!hehe
(alasan tak man2)
yela..t bile dah kene pinang, tak dapatr nak wat camtuh..
mane nak sediakan makanan bersahur, berbuka, macam2 bnde nak buat..
time BUJANG ni la aku ley wat ikut suke hati aku kan??
sape sokong??angkat tgn!
yeeehaaaa..
but shur esok, aku berazam nak bangun..
aku teringin nak makan makanan kegemaran student..
iaitu...MAGGI!!!!ehhehehehe
lame ak tak makan..so, esok kne la bangun ye cik nat!!

k la..aku nak mandi la plak..asek mmbebel je..
dah la bulan pose..tak elok bebel bnyak sgt..
(bajet seyh)
k..gtg..sayang u'olllssss...muah!

WASALAM~

2 comments:

  1. hik3!!!!!!
    iye kerrr g basuh muke....
    mcm skali tu je dlm 4ari pose nihhh=p
    hik3!!!!jap2...cmne azam bgun mkn meggi???=p hakhakhak....mcm xjd jerkkkk=p hik3....
    tp part yg kutip pglmn b4 kene pinang tu sy setuju la~~~~=p
    btol juga kn....nnti da brpunye...
    sure everyday kne bgun wat shur...=p
    so...manfaatkn laaa wktu bujang anda...=p
    marilaa kite bersahur bramai2 dlm golap ni smntare bujang...=p
    hik3...

    ReplyDelete
  2. wakakakkakaka...
    wei rumet haku!!!
    senyap sudah la..
    atleast ak g gak basuh muke nih..hehe
    bngun makan mgi??
    tgok la pg sok..hehe..tp kalo aku malas,mmg takde makna la jawabnye..kekekkekeke

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails