^_^

Thursday, July 29, 2010

~Tinggal semuanya..T_T~

SaLaM

hari ni hari last aku kat SK BUKIT TOK BENG..
sgt menyedihkan plus mgharukan perasaan akuh!!!~
mane taknye,,bile salam ngan sume ckgu2 kat stu,aku rase sebak dgn tbe2..
sampaikan ade sorg ckgu tuh..

"Awak mintak posting sini je lah.."

pergh..mase tu..mate aku nih dah bergenang dah...
rase nak tcabot je mate..
nak nangis...mmg sgt sedih,.,
huhu..tah la..
aku rase cam sekolah ni la kenangan terindah aku..
spanjang aku praktikal..
aku rase sgt hapy kat skolah nih..
sbb rase dri diterima sume org2 kat skolah tuh..
seriyusly..kalo dibg pilihan,
ak nak mintak posting situ..
sumenye aku sayang!!!!
kak muni,kak ain,kak tini..kak nani,kak pah,kak ila,kak nor..
SEMUANYA!!!
mmg tak tersebot name..
tp aku sayang semuanya!!!
beruntung sape dapat skolah tuh..
emmmm..
k la,gtg..
yg penting,mode aku malam nih..
T_T

uwaaaaa!!!!!!!!!!!!!

WasaLaM

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails