^_^

Tuesday, July 20, 2010

~Thanks sggup sushkan diri*_*~

~SaLaM~

hehe..saje nak mncapub lagik..
entry kali nih saje nak bg wish kt someone..
someone yg snggup sushkan dri die sbb aku,,
bile aku sush, die salu ade utk aku..
tp ade satu ketika,

*aku abai die
*aku tgalkan die
*aku buang die
*aku tak ingat die
*aku lupekan saat manis dengan die
*aku ignore die
*aku cempak jauh2 dr hati aku

emmm..tp kali ni,aku nak mintak maaf sgt kat die..
aku nak die tau..
aku sgt hargai die saat nih..
aku tknak kehilangan die..
n aku nak ade dalam hati die selame2nye..
SORRY FOR EVERYTHING..
n THANKS coz i have u by my side..

~WASALAM~


1 comment:

  1. hehe..=p
    aku nk perasan entry ni utk aku leh x=p
    hahaha...

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails