^_^

Saturday, July 17, 2010

~Tbe2 rase mengah~

~SaLaM~

wah!!!entry aku malam nih cam lain macam jerk bunyiknye??
hehe..cube korang teka..
ape aku tgh wat smpai aku rase mengah n tak ckup napas???
jwpannye....
ak sedang mengah menyiapkan keje2 yang aku dah tangguhkan slame 2 mgu..
huhu..cara tak??ni namenye keje gile..
seb baik aku ade RUMET yang baik hati+cantik bg aku rgke kje yg ak kne siapkan..
crediT to HER!!!!~thnks!
bnyak gak kje yang ak tangguhkan nih..
smpai aku rase nak patah pinggang siapkan sume nih..
huhu..pasni taknak tangguh kje lagik!!!
(semangat gile..pastu buat lagik~hamPEH!)
ngee~skang nih aku sedang pnat..
n aku menyempatkan dri lagik write something kat blog kesayangan akuh nih!!!
fuh!!agak berkarat jugak otak aku pk ape entry yang saje ak nak tulis malam nih..
hehe..k la..got to go..
nak tdo n smbung mimpikan cik abgku!!;p
LOVE YOU!(eh??tbe2..hehe)

~WASALAM~

2 comments:

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails