^_^

Monday, July 5, 2010

tajuknye..tak sempat pikir lagik!!hehe

~salam~

huhu..rase cam lame jek tggal blog ksygn aku neh!!hehe..
almaklumlah..busy mnguruskan hidup berpraktikal..chewah..cam tak pnah jerk..
act,sem nih,agak busy sket coz sem last aku!!
(memang sgt tak sabar mahu habiskan blaja!!)
++sgt bhusan++huhu..dah 2 hari aku start prktikum..
rase cam kjap je mase nih berlalu..sem nih,aku ade azam aku sndrik..
kalo bley aku nak wat yang terbaik..utk diri aku..n org2 skeliling aku..
ha..td aku berangan..ni ha azam aku..sile la korang bace taw!pastuh comment!!!;p

***aku nak ngaja elok2 mase praktikum nih..ak nak wat student aku paham dgn stiap bnde yang aku aja..n aku akan wat smpai dorang paham gak wlaupon sush..n lagik,,aku nak bg latihan banyak2 smpai dorang pengsan!!!yey!!aja aja fighting!!^_^

***Ak nak jadi lebih bersemangat dalam setiap bnde yang aku buat..yang tbayang dalam kpale aku skrg cume PARENT aku yang sgt aku cintai!!!aku nak bahagiakan diorang..n balas sume jase2 dorang..

***semangat dalam completekan ACTION RESEARCH haku!!aku kalo bley taknak ade ape2 problem dlam proses siapkan bnde tuh sbb aku nak cpat2 grad!!walaupon agak menyerabotkan kpale haku yang sudah sedia serabot ni,tapi takpe la coz..insyaAllah Allah akan bntu aku selagi aku berusaha!(semangat gile tuh!)

***taknak pikir problem2 smpingan yang serabutkan kpale haku!!bia ape orang nak kate pasal aku..yang pnting aku nak grad tahun ni!!aku tak kire..bak kate mak haku,,tak payah pikir bnde2 yang tak berkaitan ngan study aku wat mase nih..t dah kje,baru ley sambung pikir balik..

***bljar btol2 sbb haku nak dapatkan yang terbaik dalam hidup aku..aku taknak mnyesal seumur hidup aku..aku ade PARENT yang sentiase support aku dalam ape yang haku wat..so,FAMILY is the first!

***taknak tension2 dalam siapkan thesis aku nih sebab,,kalo aku tension2 pon watpe...aku cikgu..so,aku kne pndai kawal emosi aku nih walaupon kadang2 aku rase ak mmg tak dapat control~tp nak wat camane..bile tnsion,ak rase nak nangis..mmbazir airmate n yang paling pnting,wat serabot otak jerk!!!

huhu..aku rase tuh jerk..insyaAllah..aku nak capai semuanya..semoga Allah permudahkan setiap urusan aku..yang pling pnting,aku sayang family aku!!!ibu,ayah,angah n jiha!!aku syg korang!!!;p

sampai sini jerk kowt..dont have much feeling nak merepek meraban..hehe..mmmuuuaaahhh!!!syg korang!!!

~WASALAM~

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails