^_^

Thursday, July 22, 2010

~sigh~*_*

~SaLaM~

uwaaaa..
ak rase nak melalak+meraung+menerkam+ape2 me yg seangkatan..
u olls tau tak sbb ape aku rase sume bnde2 tuh??
sbb...~sigh again and again~huhu..

kisahnye camni..
td..aku g maktab..
aku g sbb aku nak pinjam BBM(bahan bntu ngajar)..
then,aku pon masuk la departmnt..
dgn muke yg sgt manis,aku lemparkan senyuman kat sume lect dlm bilik tuh..
aku pon trus g jmpe sorg lect ni..
coz nak mintak kunci bilik BBM..
smbil2 aku ngah bz mintak knci..
aku dgr ade suare halus panggil2 aku..
aku pon ape lgik..
aku toleh..
pastuh..

"Natrah, nape sy tgok pipi awak tu makin BULAT?"

waaaaa..mase tu rase nak nangis..
hehe..malu pon ade..
aku pon ngan selambenye..
BLUR~

"aaa?"

hehe..pastu lect tu pon smbong gik..

"yela,sy tengok awk makin tembam.."

~(sambil kaber pipi ak yg tmbm tuh..)aku pon jawab..

"aaa..sy nak kawen dah puan..tu yg tmbm tuh.."

hehe..terkezut lect ak tu dgr n aku pon dengan terkulat2 tarik balik kate2 aku..
huhu..sgt 'GIRANG' aku dgr ape yg lect ak tuh cakap..
dalam hati terfikir..btol ke??
uwa..air mate aku dah jatuh setitik setengah..
pasni kene mulakan misi baru..

~DIET~

WASALAM..

4 comments:

  1. babe..ko nak kawen da ke?mesti kasi i kad yg cantik2 lagi wangi...hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehe..lambat g la syg oi..hihi..wet takde g la..ko sapot la..aku on jerk;p

    ReplyDelete
  3. hahhaaa, janganlah sedey,
    bulat 2 comey whut,
    sy pon ade org pggil bulat gk kdg ppi tuh,
    tp lg comey pe, snyum pon nmpak naek pp, haha
    tp jgn bulat sgt sudahla,

    ReplyDelete
  4. chikova..haha..mau tak sedih..ni da bulat sgt da ni..awak bulat kire ok lagik..comel jerk..sy macam PAU dah..hehe(T_T)

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails