^_^

Tuesday, July 13, 2010

~SalaM~

tbe2 je t'fikir..
dah bnyak ke amalan aku slame nih?
dah ckup baik ke aku ngan ibu n ayah aku?
aku ni anak yang baik ke?
aku ade wat dorang susah tak sbb aku?
aku ni kwn yg baik ke?
aku org yang baik ke?
brape bnyak dosa yang ak da buat?
Allah ampunkan tak dose2 aku?
amalan aku diterima tak?
bila agaknye mase aku mati?
ajal aku dah dkat ke?

*sesungguhnya,hanya ALLAH yang tau semua tu..
aku hanya mampu berserah dan cube mmperbaiki diri dari sehari ke sehari..
semoga ALLAH terima solat aku..puasa aku..
n setiap amalan aku..
~AMIN~

~tibe2 mode malam nih rase syahdu je..huhu~

~WASALAM~

2 comments:

  1. jom same2 kite bykkan amalan, nat.. jgn bimbang. ko mmg kawan terbaik k? aku blik ujung mggu ni, nk ikut? tgk mak kt spital.. hehe.. tp nek bas le..

    ReplyDelete
  2. e..bestnye dear..hmm..camane mak ko??da sihat??t kemslm kat family ko k...=)

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails