^_^

Wednesday, July 14, 2010

~SaLaM~

hehe..kembali lagik..
hari nih,mode aku happy..
sbb baru pas amek i/c baru..
hehehehehehe..
mmg da lame nak wat i/c baru sbb i/clame dah rosak..
(alasan je padahal gambo dalam i/c tu tak kiut)
hahahhahahaha...
so far,aku puas hati la ngan i/c baru tuh..
nampak la kecomelan aku(perasan)
so,kawan2..
now,takde lagik yang korang nak bahan kat akuh!!
hehe,,ak dah pastikan yang i/c lame tu dah dilupuskan..
aku nak buang jauh kenangan itu..
hehe..now,i'm new!new brand!hehe..
dolu2,aku malu nak tnjuk i/c ak kat owg..
but now,tidak lagi..NATRAH da berubah..
hehe..lawaksnye..
but,that's the reality..
hehe..
td mase kat JPN,ley plak kan org kat kaunter tuh tnye macam2 pasal name aku..
agaknye die sgt teruja ngan name aku..
hehe..soalan die yang first..
'sape yang bg name NATRAH nih?'
hehe..ofkos la parent aku..
macam2 die interbiu..
pasal kesah NATRAH ngan MANSOR ADABI la..
hehe..aku sgt terharu..
thanks to that pakcik sbb buat aku rase terharu sgt2~
sob2~
airmate aku dah kering dah*
jap lgik smbong nanges lgik..
hehe..daaaa~nak mandi dlu#
tata titi tutu..tottttttt..;p

~WASALAM~

2 comments:

  1. haha funny ar...
    just like me, excited nk wat i/c baru dgn alasan gambar time tuu comot aka x cute...ahaha

    ReplyDelete
  2. hehe..tau takpe..mmg sgt excited nak wat i/c..
    now,impian da tcapai...;p

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails