^_^

Monday, July 26, 2010

~RamaDhan datanG lagi..~

~SaLaM~

huhu..entry kali ni berkait ngan bulan ramadhan yg bakal tbe tak lme lagik nih..
tgal lgik beberape hari jerk lagik..
rase cam skejap je mase ni blalu..
rase cam baru semalam aku pose utk ramadhan tahun lepas..
ramadhan kali ni aku harp dapat bawak seribu satu hikmah dalam hidup aku..
n semoga aku jd insan yang lebih baik dr hari semalamnya..
AMIN..
pd aku,mmg sush utk kite jd baik sepenuhnye..
mayb pd kite,kite rase kite dah ckup baik..
tp sbnarnye,kite tak tau siape kite di sisi-Nya..
maybe kite baik dari satu2 aspek..
tp tak semestinya kite baik dalam aspek lain..
ape yg penting,kite cube perbaiki diri dr semase ke semase..
n sentiase buat ape yg disuruh-Nya..
buat baik pd kdua ibu bapa n orang lain..
mmg sush kite nak penuhi kehendak semua orang di sekeliling kita..
sebb tak semua orang same..
manusia diciptakan dengan bermacam2 perangai..
ape yang kite mampu hanyalah sabar..
msti ade ganjaran utk org2 yang sabar kan??
only GOD knows our heart..
ramadhan kali nih..aku ade satu azam yg slalunye aku sush nak penuhi..
-
-
-
PUASA PENUH!!
harap2 kali nih tercapai..t dapat duit raye full..hehe..*_*

semoga ramadhan kali ni membawa seribu rahmat dan keberkatan buat kite semua umat muslimin dan muslimat..SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA...^_^ puase penuh tau;p

~WASALAM~

2 comments:

  1. sokong3!!!!!!
    manusia xde yg perfect...
    so kite kene sntiase igt mengingati...=)
    same2 laa kite cube ke arah yg lebih baik....=)
    amin....=)

    ReplyDelete
  2. yey...cayang my rumet very3 much!!!!!muah3!!!!

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails