^_^

Wednesday, July 14, 2010

Patah balik??apekah??hehe

~SaLaM~

entry kedua tuk malam nih..
hehe..nothing..
just nak membebel jerk..ngeee..
td aku kua ngan member aku g bli roti..
then,kitorang pon kua la nek kete..
dpn taman kitorang nih,ade pasa malam taw..
pas kua sempang ni..
tbe2 ade la sowg pakcik ngan anak pompuan die..
umo lebey kuang dalam 4-5 taun la..
comelll seyh..hehe..
nak dijadikan cte,mmber aku nih,bukan bawak laju mane pon..
kitorang nampak pkcik nih dah lintas jalan..
tbe2 die patah balik..(what??)
haha..die patah balik smbil gelak..
kitorang ape lgik..bntai gelak..
ADE KE PATOT?
haha..patutnye die trus je jalan..
coz kitorang da nampak die dah..die pon bntai sengeh..
mane kitorang tak tahan nak gelak..kekeke..
tbe2 aku tringat satu cte yang lebey kuang same la..
aku g umah member aku..
drive time tu ngan ade sowg member aku..
then time tu ak drive laju gak la..
coz da nak mgrib..
skalik tbe2 aku nampak ade sorg makcik tue ni..
die nek beskal..
die dah lintas jalan..dah lebih dari separuh jalan..
die bley patah balik..
APAKAH?hehe..
kitorang memag bantai gelak gile2 la..
masalahnye bukan ape..
die dah nak smpai ujung jalan dah..
ley patah balik..hehe
patah balik smpai tepi jalan yang lg satu plak tuh..
kesian gak ak kat die time tuh..
maybe die tgok aku bwk laju sgt kowt..
hehe..AMPON MAKCIK!!!!
pasni tak wat camtu lgik kat makcik!!!;p
moral of the story-->jgn menyeberang dengan mbawa beskal..hehe(pe kaitan??kekkeke)

~tata..t aku cte lgik..hehe~
~wasalam~

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails